رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

فصل انار، فصل دلتنگی

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۴۲ ق.ظ

همیشه وقتی فصل انار میشه من برای همه خانواده انار دون میکنم میکشم تو کاسه و میدم دستشون. امیرحسین که اساسا میوه رو خودش هیچوقت نمیخوره باید قاچ کنم بذارم دهنش. صبح ها هم برای صبحونه میگه برام لقمه بگیر و براش لقمه میگیرم مسئولیت چای هم شش دونگ با منه کلا همیشه معتقدم کتری باید مدام قُل بزنه تا روح زندگی توی خونه جریان داشته باشه. مادرم بهم میگه بلبلک از بس که شلوغ میکنم و حرف میزنم اگه برم این خونه سوت و کور میشه امیرحسین دیگه صبحونه نمیخوره و مادرم حوصله نمیکنه چای دم کنه پدرم دیگه نمیگه چای نداره دختر؟! من هنوز توی اتاقم نشستم ولی هنوز نرفته یه دنیا دلتنگ شون ام خدا کمک کن بتونم با دوری شون کنار بیام و مریض نشم کمک کن وقتی من رفتم سوت و کور و ساکت نشه این خونه فصل انار واسه من داره میشه فصل دلتنگ شدن 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۹
رومی زنگی

نظرات  (۲)

:')

 

توکل به خدا ... همش چند ساله 

پاسخ:
بله خب راست میگین چند ساله

میدونی آدمی عادت میکنه رومی ....

یه نقطه ای میبینی عادت کردی به دلتنگ نشدن برای کسایی که دوستشون داری....

اوایل حس میکردم چقدر این حس ترسناکه ولی بعدا دیدم چقدر برای ادامه زندگی هامون بهش نیاز داریم ....

پاسخ:
آره خب راست میگی 
روان درمانگرم بهم گفت با این حجم از وابستگی که داری این دور شدن و جداشدن لازمه واست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی