رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

First week of Med School

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲ ب.ظ

هنوز هم برام باورکردنی نیست که دانشجوی پزشکی شدم دانشجوی ترم یک پزشکی 

چقدر این عنوان برام غریبه چقدر هنوز باور ندارم که بعد از ۱۷ سال بالاخره دانشجوی اون رشته ای شدم که دلم میخواست 

حس آدمی رو دارم که ۱۷ سال تبعید بوده مگه تبعید فقط جزایر موریس و سیبری و کویرهای خشک و بی آب و علف ایرانه نه جونم تبعید یعنی دوری از آرزوت تبعید یعنی امیدنداشتن یعنی کشته شدن آرزو تو دلت و تماشای دست و پازدنای آخرش واسه اینکه بهت بگه من دیگه دارم واسه همیشه میمیرم و زیر لایه های روح و روانت دفن میشم تبعید یعنی قورت دادن بغض قلنبه هزارباره توی گلوت هربار که یکی از دوستات آرزوی تو رو زندگی می‌کنه و هزار تا تعبیر دیگه 

  اما وقتی وقتش برسه سیب خوش رنگی که جلوی چشمات توی هوا چرخ میخوره و تو امید نداری حتی حوالی تو فرود بیاد ولی در کمال ناباوری میاد میشینه توی دستت و از بوی خوشش مستت می‌کنه. میشه ذوق میشه خوشحالی میشه لبخند مادر در حالی که اشک تو چشماش حلقه زده میشه  ذوق پدری که با دوبار ورشکستگی خودش رو جمع کرده و همه موهاش و ریش‌هاش سفید شده ولی به امید دیدن این روز خم به ابروش نیاورده میشه تبریک برادری که اینقدر ذوق زده است که نمیتونه ذوقش رو پنهان کنه 

خدایا نمی‌دونم با چه زبونی ازت تشکر کنم که بالاخره شیرینی این موفقیت رو مثل یه حلوای نرم و شیرین توی دهنم گذاشتی خیلی خیلی ازت ممنونم و ازت خواهش میکنم از این به بعد هم هوای منو داشته باش 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۰۵
رومی زنگی

نظرات  (۷)

چقدر به یک خبر خوش نیاز داشتم 💜

خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحالم کردی 😍

تبریک میگم زیبا 💜

پاسخ:
مرسی عزیزدلم ممنونم از تبریکت😍😍

امسال کنکور شرکت کرده بودید؟

وای من چقد خوشحال میشم ادمای خفنی مثه شمارو میبینم 

تبریک بهتون میگم 

و یه عالمه موفقیت براتون ارزو میکنم☘️

پاسخ:
مرسی مرسی عزیزم ممنونم از لطفت 
البته من اونقدر هم خفن نیستم ! 

واییی ببین کی اینجا اینقدر خفن بوده! واقعا خوشحالم برات! از ته قلبم.

پاسخ:
ممنونم ازت مهدیه جانم راستش هنوز باورم نمیشه که شد بالاخره !! 😁

وای رومی من خیلی وقته به وبلاگ سر نمیزنم و  گمت کرده بودم.

تازه از یه وبلاگ دیگه پیدات کردم.

چقدر خوشحال شدم برات خیلی مبارکه.

ولی رومی تو مگه داروسازی نمیخوندی؟

پاسخ:
مرسی عزیزدلم 
چرا گمم گرده بودی 🥺😅
نه عزیزم من دامپزشکی میخوندم 
۱۵ آبان ۰۰ ، ۰۱:۲۰ دکتر محیصا

به سلامتی مبارکه موفق باشید

پاسخ:
سلامت باشید خانم دکتر 
یک دنیا ممنونم 

سلام شما دانشجوی شبانه دامپزشکی بودید؟

پاسخ:
سلام بله 

سلام رومی قشنگم 

چقدرررر خوشحال شدم این خبر رو خوندم 😍

مطمعنم که یه خانم دکتر بی نظیر میشی✨❤️

پاسخ:
سلام عزیزدلم درس پس میدیم خدمت شما 🤗🤗🥰🥰

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی