رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

درد..

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۲۲ ق.ظ

خیلی یهویی دانشگاه گفت پاشین بیاین واکسن بزنین پاشدیم رفتیم آسترازنکا بود و سینوفارم از اون جایی که سفر در پیش دارم گفتم آسترازنکا بزنین لطفا.  تزریقش اندازه 6-3-3 درد داشت ولی فقط یک لحظه بود. از دو سه ساعت بعد واکسن تا الان از myalgia دارم به خودم میپیچم. البته یه اشتباه بزرگی که کردم این بود که روز قبل واکسن به شدت ورزش کرده بودم فلذا درد عضلانی ورزش با اثر سینرژیست بر درد عضلانی ناشی از واکسن سوئدی کره ای و نمی‌دونم کجایی داره اجداد و پیشینیان ام رو میاره جلوی چشمم. 🤕

توصیه اخلاقی: قبل از تزریق واکسن جوگیر و ورزشکار! نشین لطفا. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۲۶
رومی زنگی

نظرات  (۳)

مگه 6-3-3 درد داشت ؟ XDD

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

واکسن محصول مشترک انگلستان و سوئده . کره‌ای نیست . والا هنوز که نوبت ما نشده :)) ماها باید هنوز صبر کنیم .. تازه این فقط دوز اوله :)

پاسخ:
بله می‌دونم ولی انگار لایسنس دادن چندین جا از جمله کره تولیدش کنن 
متاسفم که نوبت دهه هفتادی ها و شصتی ها اینقدر دیره 😞😢

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی