رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

پریشانْ‌دل و خاطرْآشفته

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۱۵ ب.ظ

دیشب خواب عجیبی دیدم خواب دیدم که با مادر و پدرم توی پزشکی قانونی هستیم من rape victim بودم و از شواهد و قرائن اینطور برمیومد که پدرم من رو مقصر میدونست من و مادرم توی راهرو منتظر بودیم و پدرم رفته بود و با دکتر صحبت میکرد دکتر اومد بیرون یه نگاهی به من انداخت و به پدرم گفت نه آقا نگران نباشین منم فقط زار میزدم تو بغل مادرم در همین احوالات پریشان مادرم صدام زد و گفت داشتی تو خواب ناله میکردی 🥺🥺🥺⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۰۷
رومی زنگی

نظرات  (۲)

حقیقتا خیلی هم خواب ترسناکی دیدی وهم برم داشت.

این خوابا گاهی وقتا خیلی ادم اذیت میکنن :(

پاسخ:
قشنگ داشتم قالب تهی میکردم 🥺⁦🤦🏻‍♀️⁩

سلام

:/

گرچه هیچ خیریتی به ظاهر درش دیده نمیشه فاما... خیره ایشالا :| :)

زیاد خواب میبینینا :)) برا ما بد برفکیه ^_^

 

پاسخ:
به به سلام 
تعبیرش روان آشفته و همیشه بدهکار و مضطربمه 
بله متاسفانه یا خوشبختانه من خیلی خواب میبینم و اغلب اوقات هم اضغاث احلامه یعنی همش پریشانه اگر که خوابم ببره اصلا مثلا الان از ۳ دارم تلاش میکنم بخوابم و الان که نزدیک هشت صبحه هنوز خوابم نبرده ://

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی