رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

کیسه بوکس

جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۵۰ ب.ظ

من همیشه براش کیسه بوکس بودم هنوزم هستم تا چیزی میشه سر من خالی میکنه ناراحتیش رو از نگاه دیکتاتور اون من همیشه مقصرم همیشه منم که پررو و دریده ام همیشه منم که مقصرم و اون هیچ تقصیری نداره من یه قربانی ام قربانی خشونت خانگی هیچکس منو نمیخواد حتی خودم بنابراین حلالم کنید اگر دیگه من رو ندیدید 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۶
رومی زنگی

نظرات  (۱)

۱۷ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۴۰ دکتر محیصا

وا چرا اخه عزیزم الان که داری درس میخونی فردا کار میکنی پول درمیاری مستقل میشی و خودت و روانت رو آزاد میکنی به آینده نگاه کن و اینکه باید یاد بگیری با ارامش ناراحتیتو منتقل کنی بهشون و به زبون بیاری ولی نه با داد و بیداد پیش یک مشاور خوب برو 

پاسخ:
نمی‌دونم خانم دکتر هیچ چشم اندازی به آینده ندارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی