رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

حالم این روزا

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱ ب.ظ

۸-۹ ساعت در شبانه روز می‌خوابم وقتی بلند میشم هم مرده متحرک ام و همش خسته  موهای سفید و فراوان نسبت به سن ام زده بیرون ولی حوصله پوشوندن شون با رنگ قهوه ای شکلاتی رو ندارم امروز یه نگاهی به خودم توی آینه انداختم و وحشت کردم از ابروهام که اونقدر بلند شده بودن که میشد چهل‌گیس شون کنم از ۵-۶ کیلویی که اونور سال کم کرده بودم ۳ کیلوش برگشته و این در حالیه که باید ۲۰-۳۰ کیلو هنوز وزن کم کنم بی برنامه و بی هدف روزهام رو میگذرونم چشم انتظار یه کشیده آبدار که بگه هییی دختر روزهای جوونیته داره می‌ره ها کجای کاری ؟! ⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤦🏻‍♀️⁩

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۲
رومی زنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی