رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

رابطه هایی با دوام کمتر از یک روز

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۳۴ ق.ظ

تکست داد که از فلان گروه پیداتون کردم میشه آشنا بشیم بیشتر. 

قصدم بیشتر این بود سرکار بذارمش خدا بگذره از سر تفصیراتم 

گفتم بفرمایید. شروع کرد گفت از خودش و من که دور و برم پر شده از پسرهایی که ۵-۶ سال کوچکترن ازم پیچوندمش تا بفهمم چند سالشه بعد سنم رو بگم ۸ سال از من بزرگتر بود متولد اوایل دهه ۶۰. خلاصه من هم سنم رو گفتم و شروع کرد گفتن که من قدم بلنده ها شما قدتون چنده بعد که گفتم گفت: قدتون بلنده ولی میتونم بپرسم چند کیلو هستین؟! گفتم نه متاسفم نباید از یه خانم وزنش رو بپرسین خیلی زشته اگر کسی تا حالا بهتون نگفته من دارم میگم. تعداد معتنابهی خواهر برادر داشت بعد گفت ببخشید من فکر کنم که شما به روابط پایدار فکر میکنین ولی من فقط واسه دوستی (شما بخونید عشق و کیف⁦🤦🏻‍♀️⁩) میخوام با شما باشم. گفتم شرمنده من اهل اینجور روابط نیستم و یه نطق غرایی هم کردم در این باب که یه سری دخترا برخلاف چیزی که شما و برخی آقایون فکر میکنین روح و جسم شون براشون ارزشمنده و مثل کیسه بوکس سر راه نیفتاده که هرکس هر مشت و لگدی میخواد بهشون بزنه و رد بشه و سوسکش کردم که بره‌‌ دم در خونه خودشون بازی کنه.😊

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۵
رومی زنگی

نظرات  (۵)

ههههههه 🤣🤣🤣

 

گمون نکنم دیگه اون آدم سابق بشه 😂

مزخرف ترین رابطه ممکن همین رابطه های مجازی هستن؛ از بس مزخرف تشریف دارن که ... نگم :| 

اون معتنابهی چی هست؟😐

یکیم نیست بیاد پیج ما.... همه گرو ها هم هستیما 😎😂😂😂 (اینجانب در این مورد حسادت می ورزم به تمام دختران دنیا :)

با تمام احترامی خدمتتون دارم اما تو این سنی که هستم؛ ذهنیتم اینه که هیچ مرد و هیچ زنی نیست که ارزش جنگیدن آدم رو داشته باشه. ارزشمندترین ها؛ حس بی ارزشی در آدمی الغا میکنن.

گفتم کامنت فلسفی سنگین بدم 😁😂😂😂

پاسخ:
بازم خوبه که گفت همون اول 
معتنابه یعنی قابل توجه 😄
چرا حسودی ؟! 😅😅😅
من هم تا حد خیلی خیلی زیادی معتقدم به این مادرم اینا میگن گاردت رو می‌بندی همش 
دستتون درد نکنه 😂😂😂

بنده خدا آدمه خوبی بوده :)) با خلوص نیت گفته و شما هم چندتا حواله ایشون کردین دیگه :))) مشت و زورموخ منظورمه 😂 (زورموخ: ترکی مُشته)

عجب... یه لغت دیگه هم یاد گرفتم 🙏

خداوکیلی یکی هم نیست هر از گاهی پیام بده :| تنها کسایی که خوب یادم میکنن اول همراه اوله، دوم بابامه که میگه نون بخر، سوم اهدای خون و اهدا عضو... بانک ها هم چون ته حساب بحمدلله همیشه یه قلیل موجودی هست یادمون نمیکنن -_- من حیث المجموع که سزای عشق تنهایی است 🤔

گارتون در همه موارد ماندگار الا یکیش 🙃

عاقبت بخیر شیم ^_^ انشالله :))

پاسخ:
من کاریش نداشتم که اون می‌گفت در قلبت رو باید رو به همه باز بذاری منم متوجهش کردم که نخیر این خبرا هم نیست 
ببخشید شرمنده وقت نکردم واقعا سعی میکنم به بلاگتون بیشتر سر بزنم 
شما هم عاقبت بخیر بشین الهی 
۲۷ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۳۱ دکتر محیصا

عالی بود ...خدا هم دوست داره خوبش کردی 😅😅😅

پاسخ:
قربان شما خانم دکتر 
دیگه کاری بود که از دستم برمیومد 😅😅😅

شما سوسکش نکردید، فقط به عنوان آدمی که روابط پایدار میخواد وقتتون رو تلف کردید

پاسخ:
شما که نمی‌دونید راجع به کی دارم صحبت میکنم برای چی قضاوت میکنید؟! 

از متن اینطور بر میومد که شخص خاصی نبوده :)

اگر شخص خاصی بوده که سر کار گذاشتنش باعث ترشح مقادیر زیادی دوپامین در مغز میشده پس اوکی موردی نیست :))

پاسخ:
آهان الان متوجه شدم 
بله سرکارش گذاشتم خداروشکر شرش کم شد به حول قوه الهی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی