رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

تولید به مثل !!!

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۲۶ ب.ظ

امروز اولین جلسه ایمونولوژی بود. استادش رو دوست داشتم. گفتن من دکتر ن هستم استاد تمام بخش ایمونولوژی و میکروبیولوژی. گفتن که کلاسمون اینطوریه که من ۵۰ دقیقه درس میدم ده دقیقه استراحت میکنیم و بعدش ۱ ساعت به قول خودشون توتریال! گفتن یه مبحثی رو از قبل معلوم میکنم که بخونین و بعد راجع بهش بحث میکنیم.   شروع کردن از بن حیات گفتن تا رسیدیم به این که بیماری حاصل اینتراکشن هاست و پاتوژن‌هاست. یهو گفتن یه خاطره ای براتون تعریف کنم گفتن تو یه روستایی رفته بودن همه بچه‌ها و پدر و مادراشون جلوی ماشین میومدن و راننده هرچی بوق می‌زده نمی‌رفتن کنار که راننده برمیگرده به استادمون میگه آقای دکتر اینا فقط بلدن تولید به مثل کنن😐😶 دکتر میگفتن من بهشون گفتم نه جانم اون مقابله به مثله!!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۹
رومی زنگی

نظرات  (۲)

:))))

سلام

ببخشید من یه سوال برام پیش اومد شما مگه مهندسی نفت نخوندین؟

بعد الان نوشتین ایمونولوژی گیج شدم... :)

پاسخ:
سلام 
بله من مهندسی نفت رو تموم کردم و مجددا کنکور تجربی دادم :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی