رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

دیگه دارم زیاده روی میکنم...

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۴۶ ب.ظ

حواسم به هیچی نیست. امروز بعد نود و بوقی رفتم آرایشگاه خانمه بهم گفت آبروی راستت داره خالی میشه از تو حواست هست بهش. گفتم نه اصلا. گفت حالا بهش فکر نکن فقط تقویتش کن. از اون ور گوشیم نوتیف میده menorrhagia ات دو هفته است که عقب افتاده داری چه غلطی میکنی؟! هوووف دارم تو اوج جوونی پرپر میشم که! تازه هنوز به نصف اون چیزهایی که میخواستم هم نرسیدم روزها استرس دارم و شب ها خواب های اضطراب آور میبینم نتیجتا نه شب آرامش دارم نه روز و نتیجه اش میشه این 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۳
رومی زنگی

نظرات  (۳)

امیدوارم هممون به یه آرامش نسبی برسیم با این اوضاع :/

سلام عزیزم خوبید. 

ببخشید من یه سوال غیرمرتبط میتونم بپرسم؟

شما کارشناسیتون روزانو بوده الان برای دکترا دارید شهریه میدید؟ زیاده؟

آخه مگه نمیگن قانون عوض شده و شهریه لازم نیست؟ اصلا دنبالش افتادید؟

و اینکه می دونید برای پزشکی هم شهریه لازمه؟

دلت به خدا گرم باشه عزیزک دل

دعاکردن آرامش بخشه

پاسخ:
چشم البته دلم گرم هست به خدا ولی خب بازم هر از چند گاهی قاطی میکنم 😅😶

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی