رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

از نشونه هایی که داد میزنه من والد خوبی نمیشم

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۱۶ ق.ظ

از بیست و دو سه سالگی به بعد همیشه برام سوال بود که مرز کوتاه اومدن و نیومدن والدین کجاست؟ مثلا وقتی دختر یا پسر نوجوون شون میگه میخوام برم بانجی جامپینگ باید اجازه بدن یا نه؟ یا مثلاً تحت شرایط خاصی اجازه بدن. چون خودم توی دوران نوجوونیم زیاد پر شر و شور نبودم نمیتونم یه سری چیزها رو هضم کنم. همین الان وقتی میرم با دوستام بیرون مادرم هزار بار زنگ میزنه و نگرانه. به گمانم این میزان دلواپسی هم عادی نباشه ولی نمی‌دونم کجا میشه و اصلا باید کوتاه اومد و آزادی داد و کجا باید سفت و سِوِر ایستاد و گفت نه. میبینین! همون‌طور که گفتم من والد خوبی نمیشم 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۹
رومی زنگی

نظرات  (۲)

منم مشکل تو رو دارم، واسه همینه به هیچکی جرات بله گفتن نداشتم تاالان

پاسخ:
دقیقا⁦🤦🏻‍♀️⁩
البته من دلایل دیگه هم دارم 
۲۹ آبان ۹۸ ، ۱۰:۲۸ پوریا قلعه

:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی