رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

عادات نه چندان خوب! و البته نه چندان هم بد

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۳۴ ق.ظ

یکی از عادات بدی که دارم اینه که مثل مرغابی همش دوش میگیرم زمستون و تابستون هم نداره و نتیجتا توی پاییز و زمستون که هوا سردتره فرت و فرت مریض میشم. هفته پیش همش آبریزش بینی داشتم که گفتم همش مال سرماست و اهمیت ندادم خلاصه. امشب یهو حس کردم که انگار یه خرده ای حالم سنگینه بازم به روی خودم نیاوردم و خودمو بستم به ویتامین سی. فردا بعد از کلاس هام اگر وقت کنم میرم دکتر بی سر و صدا چون کافیه الان مادرم متوجه بشه ربطش میده به یک ماه پیش که صبح قبل دانشگاه رفته بودم حمام! فعلا شما دعا کنین حالم سنگین نشه لطفا ⁦🤦🏻‍♀️⁩

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۸
رومی زنگی

نظرات  (۲)

۲۸ آبان ۹۸ ، ۰۰:۳۷ آنا جمشیدی

ای بابا از دست مامانا :))

پاسخ:
از سر دلسوزی بیش از حدشونه

خدا حفظش کنه مادر مهربونتو براتون، یاد کارا و حرفای مامان خودم میوفتم

پاسخ:
ممنونم همچنین مادر نازنین شما رو 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی