رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

گفتگوهای نگفتنی...

جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۲ ب.ظ
- می‌دونی دلم چی میخواد؟! 
+چی؟
- یه بابای مالتی میلیاردر نامهربون که اصلا آدم حسابم نکنه
+ برو بابا تو هم خدا شفات بده 
- به خدا جدی میگم. خسته شدم از بس دو دو تا چهارتا کردم تازه بهم گیر هم داده 
+بارها بهت گفتم مشکل از تو هم هست . صد دفعه گفتم اینقدر حساس نباش یه گوشت در باشه یه گوشت دروازه. 
- کاش فقط همین بود 
+ دیگه چته؟
- دلم میخواد کلاس نقاشی و زبان برم 
+ وا خب برو مگه کسی جلوتو گرفته ؟ 
- نه... راست میگی حالا ببینم چی میشه  ( بعضی چیزا رو نمیشه گفت) 


و اینچنین بغض را فرو می دهد و ....
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۳
رومی زنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی