رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

این تحفه کم قدر ز پاداش جهان ما را بس 😅

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۳۳ ق.ظ

دیروز باید می‌رفتیم آموزشگاه برای امضای حقوق وقتی رسیدم ساعت ده دقیقه به پنج عصر بود و مهلت امضا تا ساعت ۵ بیشتر نبود خانم الف سوپروایزر گفت برای اون کلاس ساب اومدی یک ساعت زود اومدی بعد یهو گفت آهان واسه امضا حقوق اومدی ، رفتم تو اتاق به حسابدار سلام کردم و مشغول پرکردن فرم شدم حسابدار همینطور که داشت می‌گفت اینقدر جلسه داشتین و فلان قدر هم براتون تشویقی نوشتن من مونده بودم همینطوری با تردید گفتم ببخشید چی فرمودین؟ حسابدار گفت عرض کردم که اینقدر هم تشویقی نوشتن براتون. اون لحظه کیلو کیلو قند ته دلم آب میکردن اون مبلغ خیلی کم بود ولی همینقدر که زحماتم و کارم دیده شده بود برام خیلی ارزشمند بود و کلی شارژ شدم اصلا 😅😁

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۲
رومی زنگی

نظرات  (۳)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هیچی مث اینکه قدر زحمتاشو بدن حال ادمو خوب نمیکنه
هیچی مثل اینکه قدر زحمتاتو بدونن حال ادمو خوب نمیکنه
پاسخ:
آره واقعا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی