رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

عمر گران میگذرد خواهی نخواهی

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۳۴ ب.ظ
دیروز تولدم بود :) 27 سالم تموم شد و برادرم 20 سالش تموم شد. اصلا باورم نمیشه که سال ها اینقدر سریع میگذرن و من هنوز تکلیفم با خودم معلوم نیست انگار تازه تازه بود که تولد 17 سالگیم رو جشن گرفتیم دوستام برام سنگ تموم گذاشتن و خانواده هم همینطور و من هنوز باورم نمیشه که این تعداد آدم هستن که منو دوستم دارن :) خداجونم ممنونم ازت که 27 سال بهم فرصت زندگی دادی فرصت دادی تا زیبایی هایی که آفریدی رو ببینم و صداهای گوش نواز رو بشنوم . ممنونم که بهم یه بدن سالم دادی . بیشتر از هرچیزی به خاطر وجود پدر و مادر نازنینم و برادر مهربونم ازت ممنونم. الان که فکر میکنم میبینم خیلی بیشتر از لیاقتی که من دارم حتی بهم چیز میزهای خوب دادی. مرسی که دوستم داری و منو میبینی. مرسی که توی اغلب لحظات سخت یادم میاری که تو هستی و نمیذاری آب تو دلم تکون بخوره. ازت ممنونم که در مقابل غرولند های ریز و درشت من فقط لبخند میزنی و گوش میدی( یا حداقل من اینطوری فکر میکنم). خدای مهربونم خیلی دوستت دارم منو ببخش اگر تو این 27 سال به اندازه 54 سال نافرمانی کردم و بنده خوبی نبودم برات کمکم کن که بتونم از این به بعد تو بندگی برات سنگ تموم بذارم دلم میخواد بشم اونجوری که تو من رو واسه خودت آفریدی و میخوای.
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۳۰
رومی زنگی

نظرات  (۲)

تولدت مبارک عزیزم
تنت سالم و دلت شاد باشه همیشه در کنار خانوادت:)
پاسخ:
ممنونم عزیزم🥰
رومی جونم تولدت مباااااارککککککککک....ان شاالله تولد دویست سالگیت....پراز اتفاقای قشنگ...خاطرات خوشگل...
ببخشید وسط تولدت میخام سوال پیجت کنماا...راستش من خیلی دامپزشکی دوس دارم دیوونه حیواناتم...اما همه بمن میگن خریت نکن کار وشغل نداره...برو فیزیوتراپی یا پرسناری...شمایی ک تو بطن قضیه هستی بهترمیدونی اوضاع دامپزشکی مملکتو...میخاستم نظرشمارو هم اگ دوست داشتی بدونم...مرسی گلم
اهان راستی سن یه عدده هااا شما بیست وهفت سال زمینی شدی اما دلت مث دخترای چهارده ساله پرازهیجان ومهربونیه واینو نوشته هات میگن.
پاسخ:
ممنونم عزیزم از لطفت مرسی مهربونم 
ببین من هم یه چیزایی شنیدم در این زمینه ولی تو هر رشته ای آدم عاشق و باسواد بیکار نمی‌مونه باز هم ولی تحقیقاتت رو بکن و انتخاب کن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی