رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

اوووپس 😫😨😓

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹ ب.ظ

این هفته از شنبه اش شلوغ و پلوغ شروع شد یکشنبه که اصلا یه وضعی تا رسیدم خونه نه و نیم شب بود و یازده و نیم بیهوش شدم. امروز هم که باز کلاس باکتری و دکتر ی.ر که به افتضاح ترین وجه ممکن درس میداد 🤦 بعدش هم مصاحبه اون جایی که پدر جان دستور فرموده بودن برم برای مصاحبه تا رسیدم خونه ۴ عصر بود و دوباره خوابیدم تا ۷ شب که شب لعنتی رو تا صبح بیدار بمونم سر راه ۳ بسته کافی میکس هم خریدم الان منم و بتا اکسیدیشن اسیدهای چرب و شاتل کارنیتین و پورفیرین و گلوکونئوژنز و گلیکوژنولیز و .... بله درست حدس زدید فردا امتحان میدترم بیوشیمی۲ ئه و من مرخص مرخص ام دعا کنین برام لطفا تازه چهارشنبه هم باید برم اون آموزشگاهه دمو بدم 😰😩

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۶
رومی زنگی

نظرات  (۳)

مرسی عالی بود
پاسخ:
:(
وای خدای من. تنها نیستی :) از لحاظ وخامت وضع من هستم کنارت همیشه:دی
 عمیقا از ته دلم دعا می‌کنم این روزای شلوغ و دشوار رو با موفقیت پشت سر بذاری، مطمئنم همینطوره:)

پاسخ:
عززیزم خدا نکنه اوضاعت وخیم باشه مهدیه جان 
ممنونم ازت دورت بگردم 
امیدوارم امتحانت رو خوب بدی. :)
پاسخ:
مرسیییی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی