رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

یعنی چی؟!🤔😕🧐😡

پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۶ ق.ظ

از بچگیم حتی همون موقع ها که یادم نمیاد زیاد مریض میشدم اولین بیماری سختم ۹ ماهگیم بوده که گرفتار سینه پهلو شدم برای اولین بار. بعدیش که یادم میاد ۴سالم بود که مخملک گرفتم و خاطره ام از اولین تزریق تزریق پنادر تو اون زمانه. خاطره مبهمی دارم از اون موقع ولی پدر و مادرم میگن اونقدر زبون گرفته بودی که کل جماعت اونجا از خنده سرخ شده بودن جدای از ۳-۴ بار سرماخوردگی و آنژین هایی که در طول سال های تحصیلی دبستان باهاش دست به گریبان بودم برای بار دوم توی ۱۰ سالگی وقتی کلاس چهارم بودم سینه پهلو شدم و تا مرز بستری شدن تو بیمارستان پیش رفتم چون اصلا نمیتونستم نفس بکشم و همون موقع هم آنتی بیوتیک وریدی می‌گرفتم. سال اول راهنمایی توی مدرسه واکسن سرخک و سرخجه زدن برامون که من سرخجه گرفتم بلافاصله بعد از زدن واکسن 😬 و باز هم اگر بگذرم از همه آنژین ها و سرماخوردگی های معمولی سال دوم دبیرستان برای بار سوم نومونیا گریبان گیرم شد و دو هفته مدرسه نرفتم اون موقع هم ۶ تا سفتریاکسون باید میزدم اونقدر ضعیف شده بودم که فقط میلرزیدم و فکر میکردم کارم تمومه 😷🤒 بعدش تا ورود به دانشگاه اتفاق خاصی نیفتاد ولی همچنان هرسال زمستون حداقل یه بارو سرما میخوردم ولی سال آخر دانشگاه که اونقدر هوا آلوده بود که دانشگاهها رو هم تعطیل کردن درست همون موقع من اونقدر یک ریه هام ناراحت شد که اسپری میزدم تا بتونم درست نفس بکشم. فکر میکردم بزرگ بشم کمتر مریض میشم اما همین پریروز مثل نی نی کوچولوها گلودرد گوش درد شدم و دیگه میخواستم خودمو بزنم . الان به لطف کشف تصادفی الکساندر فلمینگ بهترم ولی واقعا کلافه ام از این حجم سوسول بودن و دم به دقیقه مریض شدن 🤦آهان راستی داشت یادم می‌رفت تنها مریضی که فعلا ازش در امان بودم  آبله مرغونه 😅که اونم با این سن و سال اگر بگیرم قطعا خیلی سخت میگیرم 😫😩

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۳
رومی زنگی

نظرات  (۱)

۰۳ فروردين ۹۸ ، ۰۷:۳۳ حمید خسروانی
سلام چه وبلاگ گرم و صادقی. بر خلاف عنوان وبلاگ تناقضی ندیدم:)
پاسخ:
ممنونم لطف دارین 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی