رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

آیا من خوشبختم ؟!🤔

جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۳۸ ب.ظ
حتی از قبل از موقعی که مهران مدیری توی دورهمی از مهموناش بپرسه:"آیا عمیقا احساس خوشبختی میکنید؟" این سوال ذهن من رو به خودش مشغول کرده و هنوز که هنوزه هم جواب درستی براش ندارم حتی نمیتونم تصمیم بگیرم که خودم رو جز خوشبخت ها قلمداد کنم یا نه؟ در این که خوشبختی یه کانسپت کاملا نسبیه هیچ شکی نیست اما مثلاً ممکنه کارهایی که من میکنم یا اتفاقاتی که باید برام بیفته تا بگم من خیلی خوشبختم از نظر یکی دیگه خیلی مسخره باشه یا حتی پیش اومده که من دوست داشتم اتفاقی که مثلاً برای دوستم افتاده برای من میفتاد اما توی چهارچوب و محیط خانواده خودم مثلاً من وقتی فاطمه آزمون کارشناسی به پزشکی قبول شد خیلی دلم میخواست جاش بودم اما دلم نمی‌خواست مامانم مامان فاطمه بود و کلا از بچگی هم هیچوقت هیچوقت هیچوقت نگفتم ای کاش فلانی مادر من بود. در کل خودم رو اونطور که باید خوشبخت نمی‌دونم هرچند شاید از دید دیگران خیلی خوشبخت و خوشحال به نظر برسم و دوست دارم اگر دوست داشتین بیاین و برام بگین معیارتون از خوشبختی چیه؟ داشتن یا نداشتن چه چیزایی رو خوشبختی تا حد زیادی کامل میدونین ؟ منتظرتونم
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۷
رومی زنگی

نظرات  (۳)

سلام رومی جون خوبی؟؟؟ 
معیار خوشبختی ..اوممم واقعا سخته گفتنش اول اینکه از نظر هر کس ب نظرم متفاوته! 
و من همه رو ی جا یادم نمیاد:/
چیزایی که دارمو دوس دارم و دوس داشتم در کنارش چیزای دیگه ای هم میبود اونطوری احساسم نسبی نبود مطلق بود 
کی میدونه شایدم بدستشون اوردم...انشالله که دیر نشه:)

و اینکه من دوس داشتن داشته ها و قانع بودنو خوشبختی میدونم اما کی قانعه واقعا-_- حالا ممکنه از نظر من اون ادم قانع که خودش خوشبخته خوشبخت نباشه! 

پاسخ:
سلام عزیزدلم مرسی خوبم یکم به چالش های فلسفی خوردم as you can see 😅

ببین همین قانع بودنو خیلی باهات موافقم مشکل خود من اینه که تو همه چیز تاپ ترینش رو میخوام عبرتم هم نمیشه ها وقتی حتی همون تاپ ترین هم راضیم نمیکنه می‌دونی من کاملا گیجم در این زمینه 
جواب این سوال بسیار متفاوت خواهد بود در زمان های مختلفی که یک فرد تجربه میکنه .شخصا شده صبح یک روزی از شدت احساس خوشبختی کردن ،قر کوردی داده ام ،عصر یا شب همون روز با آهنگ هوای گریه با من همایون شجریان خون گریسته ام...

پاسخ:
عزززیزم آره خب راست میگی 
می‌دونی این حالتی که میگی اینطوریه که اصبحت امیرا امسیت اسیرا همون جریانی که توی ادبیات داشتیم ولی خب یه چیزایی هستن که اینجوریه که میگی من با داشتن اینا خوشبختم منظورم اونا بود 
بهرحال مرسی که وقت گذاشتی و برام نوشتی عزیزم و خوشحالم کردی 🤗
پس باید رو خودمون کار کنیم گاهی اوقات این کمال گرایا باعث ناراحتیو افسردگیمون میشه:/
پاسخ:
دقیقا من که کمال گراییم داره می‌کشه منو و باهام رشد می‌کنه باید جدا یه فکری کنم براش :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی