رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

دلخوشی های کوچک من

چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۳۵ ب.ظ

دیروز امتحان شفاهی بچه های کلاسم بود خانم الف اومدن ازشون امتحان گرفتن و گفتن They are perfect هرچند خودم میدونستم خوب یاد گرفتن چرا؟ چون از جلسه اول تا همین جلسه یکی مونده به آخر هربار از اول همه لغت ها و مباحث رو واسشون دوره میکردم کاری که همیشه آرزو داشتم و دارم که انجامش بدم اما هربار از زیرش در رفتم به عناوین مختلف و الان دارم به عینه تاثیرش رو میبینم روی زبان آموزان باشد که پند گیرم و روی درس های خودم پیاده اش کنم 🤦🤦

+کتاب هزار خورشید تابان رو شروع کردم به خوندنش البته توی تخت خوابمه و شب ها قبل خواب به شرط اینکه بیهوش نشم قبل رسیدن سرم به بالش میخونمش برنامه ام خیلی خیلی فشرده است و دارم له میشم طوری که سه شنبه ها به اوج خودش میرسه و نان استاپ از ۸ صبح تا ۷ شب کلاسم 

+ خوردن بی رویه و عذاب وجدان های بعدش رو و ۲-۳ کیلو چاق شدنم از مهرماه شده قوز بالای قوز و باید یه فکر اساسی بکنم براش اعصابم داغون شده 😩😩😩

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۵
رومی زنگی

نظرات  (۱)

۱۵ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۵۵ اویز لوستر کریستالی
موفق باشی
پاسخ:
ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی