رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

معمایی که چو حل گشت آسان نشد 🤦🤦🤦

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۴۵ ب.ظ

سال بالایی ها میگفتن آناتومی ۲ خیلی راحتتر از یکه. منم ذوق مرگ بودم که آخ جون حالا یه کاری میکنم که نمره ام خیلی بهتر از آناتومی یک بشه. آناتومی ۲ شروع شد با انبوهی از چیز میزای عجیب و غریب و سخت و عضلات حلق و حنجره و منی که پوکر فیس فقط به این حجم از درس هایی که اول ترم پایل آپ شدن خیره شدم و به این فکر میکنم که به وقت نکنه مشروط بشم ترم دو . از اون طرف مریضی لعنتی دست از سرم برنمیداره و هنوز دارم آنتی بیوتیک میخورم مادرم هم طبق معمول هرسال داره خونه رو می‌تکونه و همش میگه دست تنها کارم پیش نمیره منم که دیگه باید خودمو شقه کنم 

چرا تموم نمیشه این زندگی خیلی خسته ام :((

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۱
رومی زنگی

نظرات  (۲)

۰۱ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۳۸ اسماعیل اصلانی دیرانلو
امیدوارم زود خوب بشید و درستون هم خوب پاس کنید
پاسخ:
ممنونم
۰۲ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۰۹ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
انشاالله که حالتون زودتر خوب بشه و تو درسهاتون هم موفق بشین.

+ اما یه توصیه دوستانه به عنوان یک دانشجو براتون دارم و اون اینکه هیچوقت حرف ترم بالایی ها رو در مورد اساتید و سختی یا آسانی دروس جدی نگیرین ...
ترم بالایی ها اصولا زیاد اغراق می کنند :)
پاسخ:
خیلی ممنونم مرسی 
+ بله واقعا . ممنون از توصیه دوستانه تون باید کمتر به حرفاشون گوش کنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی