رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

چی راضیت می‌کنه تو رو دختر 😐😔

چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۴۶ ق.ظ

خاطرتون هست حتما که چقدر غر زدم که وای چقدر تعطیلی و چه خبره و اینا ... خلاصه از اونجایی که در نومیدی بسی امید است تعطیلات تموم شد و روز سه شنبه که دیروز باشه بنده ۸-۱۰ آناتومی داشتم ۱۰-۱۲ بیوشیمی و ۱-۳ تشریح درس همون روز آناتومی و یک ربع به ۴ تا ۷ شب هم کلاس زبان توی کلاس زبان هم جلسه با والدین محترم زبان آموزان راستش یه کم ترس برم داشته بود از اینکه این همه فشرده است برنامم ولی اصلا به دلم بد راه ندادم خلاصه که بعد از اولین کلاس زبان موقعی که داشتم به اجزای سازنده ام تجزیه میشدم اومدم لب به شکوه بگشایم  که خودم زدم تو دهن خودم و گفتم لال شو هیچی نگو اون ازروزای تعطیلت اینم از روز غیر تعطیلت بسه دیگه معلوم هست اصلا چی راضیت می‌کنه ؟ و زهرچشمی اساسی از خودم گرفتم بدین سان 😅😅😅

+ دیروز نماینده مون میگه خانم غ آموزش گفته کار فوری داره باهاتون چشمام گرد شد گفتم با من؟ گفت بله گفتن هرچه سریعتر تشریف ببرین پیش شون با ترس و لرز و هزار تا فکر منفی رفتم خانم ن گفت از آموزش کل نامه زدن که شما درس زئونوز برداشتین ولی اجازه نداشتین برش دارین توی حذف و اضافه حذفش کنین حتما گفتم بله بله چشم حتما حذفش میکنم خانم ن میگن حتما حذفش کنیا یادت نره 😐😐😐مگه میشه آدم موضوع به این مهمی یادش بره آخه 


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۴
رومی زنگی

نظرات  (۲)

یه روزایی باید دعوا کرد با خودت تا آروم بشی و راه درست رو بری:)
پاسخ:
دقیقا اون روز همین طور شد ولی راه درست رو بعید میدونم :|
آموزش ما تو تلگرام میزنه که بیاین که ثبت نامتون مخدوشه!
گیرای الکی
پاسخ:
به به 
آموزش هیچوقت سروسامون نمیگیره ://

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی