رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

نفسم در نمیاد جمعه ها سر نمیاد ...😑😔😩

جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷، ۰۶:۵۴ ب.ظ

امان از غم این روزهای تعطیل که قلبم رو مچاله می‌کنه 

از سر بی حوصلگی  نشستم ویس آناتومی رو گوش کردم و جزوه ۹۵ درصد کاملم رو ۱۰۰ درصد کاملش کردم و الان نشستم اون ۲ صفحه که قراره ازش سوال امتیازی بیاد و راجع به عضلات حلقه رو ترجمه میکنم اونقدر بی حوصله و کسلم که پتانسیل اینو دارم فریادی بزنم که به اون طرف کره زمین برسه امروز بالاخره تموم داره میشه ولی سه روز تعطیلی پی در پی آینده رو که دیگه واقعا قراره نفسم رو بِبُره نمی‌دونم چطوری تحمل کنم 🤦🤦🤦🤦

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۹
رومی زنگی

نظرات  (۹)

۱۹ بهمن ۹۷ ، ۱۸:۵۸ دخـترکــِ بی نام :))
😊
پاسخ:
میخندی ؟!😶
روزای جمعه دلگیره 
پاسخ:
خیلییییی
ترم جدید شروع شده به سلامتی؟
پاسخ:
بهله 
با آناتومی و باکتری شروع کردیم فعلا معلوم نیست زئونوزرو بدن بهم یا نه ولی دکتر الف گفتن تا حذف و اضافه بیا کلاس ها رو ببینیم چی میشه 
۱۹ بهمن ۹۷ ، ۱۹:۵۳ دخـترکــِ بی نام :))
نه لبخندهـ
وقتی نمیدونم چی بگم لبخند میذارم😊
پاسخ:
شوخی کردم عزیزم :)
رومی ؟! غم روز‌های تعطیل؟! چجوری می‌شه برای کسی روزای تعطیل خسته کننده به نظر بیاد؟ بیا و از رمز موفقیتت بگو برای من!
همین الانش وقتی به این فکر می‌کنم که از سه‌شنبه باید برم دانشگاه و ترم جدید شروع می‌شه، کل غم دنیا شره می‌کنه توی وجودم!
:-های‌های‌های
پاسخ:
یعنی تو روزهای تعطیل خوشحالی ؟؟؟!!! تو از موفقیتت بگو
من روزهای تعطیل لبریزم از رخوت و کل حس های منفی دنیا متاسفانه و البته کنکوری تو خونه هم بودم همین حس رو داشتم دقیقا 
۱۹ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۵۷ دخـترکــِ بی نام :))
میدونم ابجی😉😍😊
پاسخ:
🤗🤗🤗🤗
وای خدای من ! ارررره ! باورت نمی‌شه چه شوق و ذوقی دارم برای روزای تعطیل ! اصلا به امید روزای تعطیل زندگی می‌کنم! سال کنکور ، تو اسفند در حد سه روز استراحت داشتم و بعدش قرار بود بپرم توی دل ایام طلایی نوروز . به امید اون سه روز تموم بهمن و اسفند رو سپری کردم. اون فراغ بالی که حین خواب شبش داری، اون اسودگی حین صبحانه خوردنش، حین برنامه ریزی کردن برای سپری کردنش ... بدون هیییچ فشار روانی و استرسی ...!
اصلا می‌تونی کل روز رو توی تختت غلط بزنی و هیچ عذاب وجدانی نداشته باشی ...
وای خدای من، دلم روزای تعطیل خواست:( دوست ندارم از سه شنبه برم دانشگاه !:(
[از رسته‌ی دل‌نوشته‌های یک کوالا :))) ]

پاسخ:
عزززیزدلم خیلی برام جالبه که یه نفر روزهای تعطیل واسش جذابه اصلا عجیب و غریب ها 🤔🤔🤔
*غلت

منم همونایی که مهدیه گفت:))

فیلم یا سریال ببین،کتاب جدید شروع کن،تو خونه نمون و برو برا خودت بچرخ بیرون...اوووو انقدر کار هست:)
من تازه از کشیک برگشتم و تو خلسه ام اما خوابم نمیبره و عصبی ام اما ازینکه دو روز آینده رو آفم ذوق مرگم.هرچند باید درس بخونم:/
پاسخ:
خب عارضم خدمت خانم دکتر نازنین مون که کتاب و سریالم نمیاد 😣😣
اختیارم هم دست خودم نیست که بزنم بیرون از خونه متاسفانه 🤦🤦
آخی عزیزم خسته نباشی خانوم گل امیدوارم روزهای آف کلی زییییاد بهت خوش بگذره 
اما من همچنان غرغرو باقی خواهم ماند 😅😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی