رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

دوست داشتم لهش کنم

چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۵۸ ب.ظ

امروز قبل کلاس بچه های خیلی شلوغم یه دوش گرفتم و سنجاق ستاره ای هایی که خاله برام گرفته بود رو زدم . علی پسر بچه ۶-۷ ساله کلاس اولی که قدش تا کمر من هم نمی‌رسه و دندون های جلوش افتاده و  من عاشقشم اول کلاس دستش رو بلند کرد و گفت وای تیچر چه ستاره های قشنگی به سرتون زدین دلم میخواست اون لحظه محکم ماچش میکردم و بهش میگفتم بچه جون چرا تو اینقدر کیوتی آخه ولی به گفتن یه تنک یو سوییتی بسنده کردم 


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۷
رومی زنگی

نظرات  (۲)

ای جاااان❤❤❤
پاسخ:
🤗🤗🤗🤗
:)))))) بچه ها چه کیفی میکنن با این تیچر قشنگ شون
پاسخ:
مرسی عزیزم لطف داری 
البته اون روم هم که بالا بیاد دیگه خبری از مهر و عطوفت نیست :) البته بازم در مورد علی نه  راه میرم بهش میگم آخه شما خیلی آقایی خداییش هم خیلی آقاست قربونش برم :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی