رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

سه شنبه هفته پیش یعنی ۲ بهمن امتحاناتم با امتحان جنین تموم شد.از فرداش کلاس های زبان ترم جدید شروع میشد نمی‌دونم گفتم یا نه ولی بچه هام عجیب و غریب آتیش پاره ان و جونم رو به لبم رسوندن همون روز خانوم الف سوپروایزر آموزشگاه تماس گرفتن و گفتن یکشنبه ها و سه شنبه ها برات دوتا کلاس گذاشتم بگو چشم صحبت نباشه خدافظ 😐😐😐😐😶😶😶من هیچی نتونستم بگم و نگم براتون که کل هفته ای که گذشت رو سر کلاس داشتم با بچه ها سر و کله میزدم و اصلا نگم براتون که این بین با مادر عزیزتر از جانم یه دعوای لفظی حسابی داشتم 😣😑⁦☹️⁩ و این که انتخاب واحدم از شنبه شروع شده و من هرچی اینور اونور میکنم نتونستم هنوزم ۱۷ واحد ناقابل بردارم 😔😔 بدتر از همه اینکه تا الان فقط ۳ تا از نمره هام اومده و آناتومی که فکر میکردم خیلی شاخم توش از خیلیا کمتر شدم 😓😓😓😓 جنین رو اینطوری رفتم سر امتحان که میفتم ۱۷ شدم ولی نمره های بیوشیمی و  بیولوژی و اخلاق دامپزشکی هنوز که هنوزه  نیومده .خلاصه که خیلی ناراضی ام از خودم از زندگیم از همه چیز و میدونم که دارم ناشکری میکنم ولی راهی برای متوقف کردن این دور باطل سراغ ندارم 😢😢😢😢

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۱
رومی زنگی

نظرات  (۱)

سیستم دانشگاه جالبه واقعا :) 
نمره ای که میخای بگیری اصلا قابل پیش بینی نیست.
امیدوارم موفق باشی و نمره هات همونی بشه که میخوای :) 
پاسخ:
آره واقعا اصلاااا قابل پیش بینی نیست متاسفانه 
مرسی ساراجونم تو هم همینطور من که تا به اینجا نمره هام چندان دل چسبم نبوده :((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی