رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

از خواب شیرین ناگه پریدم😩

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵ ب.ظ

از دانشگاه و بعدش هم کلاس زبان تا رسیدم خونه ساعت 7 شب بود پیژامه عزیزدلم رو پوشیدم و همینطور که روی مبل دراز کشیده بودم شروع کردم خوندن جزوه مغز. همینطور که داشتم پروزنسفال و مزنسفال و رومبنسفال و بخش های مختلفش رو واسه خودم توضیح میدادم اصلا نمیدونم چطور شد که خوابم برد خواب دیدم توی یه کنفرانس نوروساینس شرکت کردم و دارم یه مقاله پرزنت میکنم اینقدر خوابم واضح بود که همونجا هم میگفتم وااای اگه قسمت های مختلف رو فراموش کنم چی ؟ من تازه اینا رو خوندم اما به خوبی و تازه به زبان انگلیسی ! پرزنت کردم و همه ایستاده برام دست زدن 😅😅😅 با صدای زنگ در 6 متر از جام پریدم و شاهد دود شدن و به هوا رفتن رویای شیرینم بودم 😑😑😑😑😑


+نوروآناتومی درسی است بسیار پیچیده با این حال بازم خیلی دوستش دارم 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۵
رومی زنگی

نظرات  (۳)

تلفظ اون ...سفال ها سخت بود ازشون فاکتور گرفتم توو خوندن :))
یادمه سوم دبیرستان که بودم امتحان جبر داشتیم یه سوالو نتونستم جواب بدم، ظهر اومدم خونه و توو خواب جوابشو پیدا کردم :|
یه سال هم تابستون میرفتم کلاسای حسابان یه روز درس جز صحیح بود، اومدم خونه و خوابیدم و خواب جز صحیح میدیدم :))
پاسخ:
ببخشید باید حرکتاشون رو میذاشتم پُروزِنسِفال-مِزِنسِفال-رومبِنسِفال (سه قسمت اصلی مغز که خودشون تقسیم میشن و قسمت های مختلف مغز که ما میشناسیم رو میسازن )

آخی چه جالب یاد حسابان بخیر 

اصلا حسابان اونقدر خوب بود که نتونستم سوم دبیرستان ازش بگذرم و برم تجربی 
چقدر ترم یک شما سنگینه😕
پاسخ:
وای تیکی جان دست رو دلم نذار 
فقط آناتومی مون استخوان ها و عضلات اندام های حرکتی، استخوان های جمجمه و مهره ها، دستگاه عصبی مرکزی کامل و عضلات سر و صورت و گردن😩😩
جنین رو که نگم برات کل چیزهای انسانی به علاوه تفاوت ها و انواع جفت تو پستانداران مختلف 
آمار حیاتی 
بیولوژی سلولی مولکولی آلبرتس
بیوشیمی 
خدایا بیا منو بکش راحتم کن 


چه جااااالب😑😑😑😑چه وحشتناک
ما اینارو توی 3ترم میخونیم البته جنین توی همشون بود و عضلات اندامو اصلا نخوندیم انگار فقط سرو گردن
تازه من شنیدم شما باید استخوانای حیوانات مختلفم تشخیص بدین نه؟
پاسخ:
از ترس امتحانا و مشروط نشدن در حال قالب تهی کردن می باشم 😢😢😢
عضلان اندام که خیلیم سخته تشخیص شون 
بعله عضلاتشون هم یه جاهایی متفاوته مثلا اموهایویید رو گوشتخواران ندارن یا امو ترنسورس توی تکسمیا با کلیدو سفالیکوس براکیوسفالیکوس یکی میشه مثلا 😑😑😑

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی