رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبه قدامی 😐

پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵ ق.ظ

وقتی از سالن تشریح اومدیم بیرون من یکراست رفتم سمت سرویس های بهداشتی که دستام رو بشورم با این که دستکش دستمون میکنیم ولی خب من بعدش حتما دستم رو میشورم . همین که پام رو گذاشتم توی سرویس بهداشتی داخل یکی از اتاقک ها یه دونه سوسک بزرگ دیدم یهو از وحشت داد زدم سووووسک همون لحظه نگین یکی از همکلاسی های دیگه مون وارد شد و گفت کوش نیستش سوسکه کجا بود گفتم همینجا همینجا بود لبه ی ... لبه ی قدامی چاه بود گفتن این جمله برای منفجر شدن نگین و یکی دو نفر دیگه که اونجا بودن کافی بود خلاصه که سوژه شدیم رفت🤦‍♀️  

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۵
رومی زنگی

نظرات  (۵)

خخخخخخ:)))  معلومه درسو خوب یاد گرفتی:))
پاسخ:
:)) از وقتی آناتومی خوندم با گفتن کلمه لبه پشت بندش فقط خلفی و قدامی رو زبونم جاری میشه 
😂😂
+ برخلاف من که اصلا آناتومی ندوست :||
پاسخ:
عزززیزم چرا آناتومی ندوست؟! منم خودم یه وقتا از حجم اطلاعات جوش میارم ولی خیلی دیوانه ام چون آناتومی و جنین رو در حد مرگ دوست دارم 
:)))
دقیقا بخاطر همون تعداد زیاد اسامی!!
(البته نسبت به فیزیولوژی و بیوشیمی گفتم ک دوس ندارم وگرنه در اونجوریا ام نیست! )
موفق باشی خانم دکتر عاشق اناتومی :)

پاسخ:
ممنونم عزیزدلم تو هم همینطور :)
دقیقا مثل سوتی که من دادم و به راننده آ'انس گفتم برو دیستال فلان خیابون:))))
رد دادیم!!
پاسخ:
قشنگ رد دادم گلی بساطیه به قرآن مجید:(((

قدامی؟!
پاسخ:
یعنی جلویی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی