رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

بیوشیمی... است😩😢😒

چهارشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۳۶ ب.ظ

یادمه همون موقع هم که داشتم علوم پایه میخوندم بیوشیمی از اون درس های به شدت غیر مورد علاقه ام بود نه که دوستش نداشته باشما دوست دارم همینطوری بخونمش و لذت ببرم نه اینکه این همه اطلاعات بخواد آوار بشه رو سرم و تازه برخلاف بچه هامون خبر دارم که ترم بعد که متابولیسمه چه عذاب الیمی در انتظارمونه 😔😔😔 خلاصه اینکه مثل قاشق در عسل گیر کردم واسه بیوشیمی هیچ علاقه ای هم به خوندنش ندارم متاسفانه درست مثل همون موقع که واسه اون امتحان کذایی میخوندم البته این که تا الان 4 تا استاد مختلف عوض کردیم هم تو این سردرگمی من قطعا بی تاثیر نبوده اما آش کشک خاله است بالاخره باید هرطوری هست یه نمره خوب ازش بگیرم برام دعا کنین دوستان خوبم 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۳۰
رومی زنگی

نظرات  (۳)

تو موفق میشی رومی
پاسخ:
مرسی تیکی جانم ممنونم از انرژی مثبتت عزیزم 
۳۰ آبان ۹۷ ، ۲۱:۴۲ دخترِ بی بی
وایییییی بیوشیمی...
چرخه هاش ازهمه بدتره...مایه استاد داشتیم نه منبع درست حسابی میداد نه میذاشت بنویسیم نصف حرفاشم انگلیسی بود
پاسخ:
چرخه ها بیوشیمی 2 ئه همون عذاب الیم که بهش اشاره کردم 😩😅
استاد اولیه مون خیلییییی خوب بود دومی so so بود سومی دکتر داروسازه ولی انگار از یه سیاره دیگه اومده اصلا 😐 منکر سوادش نمیشم اما بیان و انتقال مفهوم شون زیر خط فقره 
آیا میدانستی بنیان علم پزشکی روی بیوشیمی ساخته شده ؟! عایا؟! 
پاسخ:
آف کورس 
میگم که دوستش دارم و لذت میبرم فقط دلم نمیخواد امتحان بدمش 😑😫 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی