رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

سالگرد یک پیوند

جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۲۱ ب.ظ

دیروز سالگرد ازدواج پدر و مادرم بود پدرم با یه دسته گل خیلی قشنگ و یه کادوی کوچیک اومد خونه. مادرم گفت عه! من میخواستم فردا شب بگیرم مراسم رو پدرم گفت اوهوکی رو دست خوردی. کادوی مادرم عطر بود یه عطر خیلی خوش بو اودو پرفیوم. از توی اتاق یواشکی شنیدم پدرم به مادرم میگفت: استفاده کن این عطر ها رو دیگه عزیزم همه عطرهات الکلی میشن. مادرم هم گفت یادم میره آخه! پریدم اون وسط و گفتم مامی راست میگه دیگه استفاده کن از عطرهات پدرم گفت نمیخواد تو جوگیر بشی فعلا. یه خانوم باید توی خونه عطر بزنه فقط در حالی که خون داشت خونم رو میخورد اما نمیخواستم با پدرم بحثم بشه و شب شون رو خراب کنم. فقط سکوت کردم . ما هنوز که هنوزه دارم به این فکر می کنم که آیا یه خانوم فقط باید توی خونه عطر بزنه؟ مسلما نه.   

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۷
رومی زنگی

نظرات  (۲)

خب به عقیده یه عده زن نباید بیرون خونه عطر بزنه چون گناهه😑
پاسخ:
با یکی از این افراد 26 ساله دارم زندگی می کنم منظور منم عطر تند و زننده نیست اصلا یه عطر کاملا ملو چه اشکالی داره؟!
بحث لذت نامحرمه دیگه😂 نامحرم از همون ملو هم خوشش میاد😄

 یه عمره با این افکار زندگی کردن . نمیشه کاری کرد
پاسخ:
ای داد بیداد من بوی عطرمو خودم هم به زور حس می کنم یه وقتا نمیدونم نامحرم چطوری میخواد ازش لذت هم ببره 😐😅
آره خب واقعا کاری نمیشه کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی