رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

از رنجی که می بریم....

چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۲۶ ب.ظ

امروز اولین جلسه زبان بود زبان عمومی. از اونجایی که ممکنه زبان تطبیق نخوره کلاسش رو رفتم. اول کلاس استاد از یه سری اصول کلی صحبت کردن و بعد از تک تک مون خواستن که مختصری خودمون رو معرفی کنیم. از بین 70-80 نفر جمعیت کلاس بالغ بر 50-60 نفر تاکید می کردن که هیچ علاقه ای به این رشته ندارن و صرفا مجبور شدن برای این که پشت کنکور نمونن این رشته رو بزنن. از دل بقیه هم فقط خدا خبر داره. شنیدن این جملات از زبان کسانی که الان تو عنفوان جوونی شون هستن و میتونستن با خوندن یه رشته ای که از ته قلب شون دوست دارن مجبور نشن رنج و غم کنکورهای متوالی رو به جون بخرن تا رشته مورد پذیرش پدر و مادر و جامعه شون رو بیارن و آخریر هم نیارن. یکی شون دفتر طراحیش رو با خودش آورده بود طرح های سیاه قلمی کشیده بود که دهان آدم از حیرت باز می موند و موقع معرفی خودش گفت که به هنر و یه کوچولو به موجودات زنده علاقه داشته و چون والدینش نذاشتن بره هنر اومده این رشته. خلاصه تقریبا همه رو جبر زمانه مجبور کرده بیان این رشته. وقتی نوبت من شد و خودم رو معرفی کردم گفتم که یه رشته دیگه خوندم و الان این رشته رو شروع کردم بعد از کلی تعجب با یه لبخند تصنعی گفتن حالا راضی شدی؟ گفتم نه کاملا ولی تا یه حدودی بله. اون لحظه از خودم و وجدانم می پرسیدم : چند چندی با خودت ؟ ببین تو یا یه چیزی رو دوست نداری یا دوست داری فی ما بینی نمیشه اما الان من در وضعیت فی ما بین گیر کردم خودم هم نمیدونم دوست دارم این رشته رو ادامه بدم یا نه ؟ پرسپکتیوی برای من داره یا نه ؟ به نظرم روحیه الانم خیلی بهتر از پارساله ولی حال روحیم و بلاتکلیفیم به قوت خودش باقیه خدایا میدونم این بهترین چیزیه که برام خواستی ممنون و شکرگزارت هم هستم ولی تو رو خدا توان بده که این راه رو با سرافرازی تموم کنم و سربلند بیرون بیام . وجودم دیگه توان شکستن و ناکامی رو نداره خودت بهتر میدونی.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۴
رومی زنگی

نظرات  (۶)

انگلیسی معرفی کردن خودشون؟
چقد اشتباه داریم زندگی میکنیم از 17-18سالگی باید با جبر زندگی کنیم تا تهش 
😶
پاسخ:
بله . هم استاد و هم ما انگلیسی معرفی کردیم خودمون رو 
دقیقا ، خیلی داریم اشتباه میزنیم 
۰۵ مهر ۹۷ ، ۰۲:۴۲ آنیا بلایت
سلام :))
کلی تبریک میگم بابت قبولی توی این رشته و این دانشگاه ^-^ 
احساس میکنم این رشته به علایقت خیلی نزدیکه و حتما میتونی توش موفق باشی و بدرخشی ! و اینکه به نظرم هیچوقت امکان نداره از یه چیزی یا یه کسی صد در صد راضی باشیم! همیشه لازمه برای اینکه عاشق یه چیزی بشیم یا عاشقش بمونیم تلاش کنیم. مطمئنم زمان که بگذره با تلاش و عشقی که تو داری همه‌ی این شک و تردید ها تا حد زیادی برطرف میشه :)
موفق باشی ^-^♡
پاسخ:
سلام عزیزدلم
خیلی ممنونم 
چه احساس خوبی دعا میکنم احساست درست باشه عزیزم و به قول نویسنده من این همه نیستم😅 برام دعا کن عزیزم خیلی 
امیدوارم مسیر درست روانتخاب کنی. واینده درخشانی داشته باشی...نوشته هات خیلی خاکی وساده اس.ادمو همراه میکنه
پاسخ:
خیلی ممنونم شما هم همینطور لطف دارین مرسی
اشکال نداره منم مثل تو فی ما بین هست علاقه م:/
پاسخ:
عززیزم
به نظر من ءدما خودشون انتحاب میکنن ک ی چیز یا ی کسی رو دوست داشته باشن! پس انتخاب کنین ک دوستش داشته باشین! خیلی راحته;)
پاسخ:
به نظرم خیلی کار سختیه ولی ://
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۴:۵۸ جناب منزوی
با اینکه علاقه حرف اول رو میزنه ولی فکر کنم میشه به رشتتون علاقه مند بشید، اگه نکات مثبت رو ببینید. :)
پاسخ:
فکر کنم حق با شماست من یه خرده نیمه خالی لیوان رو میبینم بیشتر اوقات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی