رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

دلم هوای گریه دارد...

جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۳۶ ب.ظ

از صبح که بیدار شدیم همه خانواده مشغولیم ؛ خودش رفت از زیر زمین چمدون آورد ، مادرم رخت خوابش رو با وسواس براش جور می کرد و من لباس هاش رو اتو می کردم . چندین بار اومد دستش رو دور گردنم انداخت و گفت خسته نباشی دستت درد نکنه. گفتم خواهش می کنم . پدرم هم میگفت هروقت وسایل رو جمع کردین بدین من بچینم مرتب توی چمدون. چمدونش رو بستیم بلیتش رو گرفتیم ولی هرچی داریم به غروب لعنتی جمعه نزدیک میشیم من دیوونه تر و دلتنگ تر میشم. هیچوقت نتونستم فلسفه جدایی رو درک کنم و همیشه حتی از وقتی خیلی کوچیک بودم خداحافظی ساده هم برام سخت بود و بارها به خاطرش تنبیه شدم اما هنوز که هنوزه دل کندن برام سخته. سرم درد میکنه و احساس می کنم شقیقه هام دارن آتیش میگیرن. خدایا خودت پشت و پناهش باش خدا جونم هواش رو داشته باش نکنه یه وقت غصه بخوره نکنه یه وقت دلتنگی کنه خدایا توی شهر غریب همه کسش باش .

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۳۰
رومی زنگی

نظرات  (۶)

چه خواهر خوبی :) ان شاالله همه چی براش خوب پیش میره وسربلندبرمیگرده..منم نگران خانوادم میشم اما کاری نمیشه کرد..
پاسخ:
مممنونم بهار جان خوبی از خودته عزیزم 
ان شا الله که همینطوره 
آخی عزیزم اونم نگران ماست یه چیزایی میگه که قلبمو درد میاره 
عزیزم^_^چ خواهر خوبی
ایشالله تنشون ایضا تنتون سالم باشه همه کنار هم
پاسخ:
مرسی خوبی از خودته تیکی جان 
ممنونم از دعای خوبت 
امیدوار باش و انرژی مثبت براش بفرست خواهر گل :)
پاسخ:
چشم سعیم رو میکنم 
ممنونم آرام جان لطف داری 
به جای ناراحتی ،خوشحال باش براش که قراره مرد بشه :))
پاسخ:
راست میگی از دست من احساساتی :))
ناراحتی رو بزارین کنار خوشحال باشین چون داره میره آینده شو بسازه
بالاخره بدست آوردن هر چیزی ی بهایی داره:)
پاسخ:
راست میگین خب چه میدونم نگرانم دیگه 
حق با شماست 
انشاءالله ک موفق و سربلند باشه:)
خوشحال باش خواهرررررری قراره مرد بشه:)))
پاسخ:
ان شا الله ممنونم 
مرد مردستانه همین الانش هم ولی خب ساخته میشه بچه ام :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی