رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

قوّت بازوی شوق بیخ صبوری بِکَند...

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷ ق.ظ

Brother & sister's episode

برادرم تقریبا نه شب آروم و قرار داره نه روز مدام داره از من می پرسه که توی دانشگاه فلان چیز چه جوریه ؟بیسار چیز چه جوریه ؟ اینقدر از خودش شور و شعف نشون داده تو این چند روز که منم به وجد اومدم کمکش کردم ثبت نام غیر حضوریش رو انجام بده دو سه بار باهاش تا کافی نت رفتم که فرم هایی که لازم داره رو پرینت بگیره و من حتی اگه خودم هم قرار نبود دانشجو بشم از شوق و ذوق اون مطمئنم الان همینقدر بی تاب بودم. همین روزا باید بریم برای ثبت نام حضوریش و من وقتی که دور بشه میدونم بیشتر از اون چیزی که فکرش رو بکنم دلتنگش میشم. علی رغم این که تا 8-7 سال پیش رابطه مون اصلا خوب نبود و دنیاهامون خیلی با هم فرق می کرد اما الان بهترین مونس و همدم منه فکر این که بخوام فقط ماهی چند روز ببینمش دیوانه ام میکنه اما خب اونم باید باید بره دنبال سرنوشتش. 

Mother's episode

مادرم استرسی ترین و دلشوره ای ترین عضو خانواده مون رو فکر نکنم لازم باشه توصیف کنم تو این روزا و موقعیت ها. شب ها نمیخوابه و دائم میگه ای بابا خب زودتر میدادین جوابا رو بچه هام نصفه عمر شدن خب🤗😄خلاصه که همش نگرانه و دلشوره داره ولی در عین حال لبریزه از شوق و ذوق برای هر دومون ولی برای برادرم بیشتر چون خب اولین تجربه اشه

ّFather's episode

پدرم اصولا آدم مغرور قُد و جدی ایه اما همون روز که نتایج سراسری اومد و من و امیر بهش خبر دادیم پای تلفن واضحا صداش از خوشحالی می لرزید. پدرم همچنین خیلی اهل ابراز احساسات نیت و میگه وا خب معلومه که دوستتون دارن مگه شک دارین؟!😅 اما این مورد خیلی فرق داره برای امیر اونقدر خوشحاله که فکر کنم هرکاری بخواد الان براش انجام میده. اما میدونم دوری برادرم برای اون هم میتونه خیلی سخت باشه.


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۶
رومی زنگی

نظرات  (۳)

خدا خانوادتون وبراتون نگه داره..والا من شور وشوقم همون دوروز اول اعلام نتا‌یج بود الان ازبین رفته متاسفانه..مصاحبه کاریتون خوب پیش رفت؟
پاسخ:
مرسی عزیزم خدا خانواده شما رو هم حفظ کنه بهارجان و همه خانواده ها رو اوا چرا عزیزم ؟ حالا بری سر کلاس شوقت میاد سرجاش 
بله خداروشکر خوب بود تا ببینیم بعدش چی میشه:)
خدا همشونو حفظ کنه براتون . ان شاءالله هردوتون موفق باشین 
پاسخ:
خیلی ممنونم خدا خانواده شما رو هم حفظ کنه 
خیلی ممنونم همچنین شما 
خدا حفظ کنه داداشت رو :)
پاسخ:
مرسی عزیزدلم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی