رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

تا پایان هفته جاری؟!

يكشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۳۶ ب.ظ

خب از طریق بهار جان خبر رو گرفتم و دیدم که بعله سنجش هم مثل این که زحمت کشیده اطلاعیه داده . از اون لحظه قلبم داره هزار تا در دقیقه میزنه. مادرم میگه خودت رو برای هرچیزی آماده کن. نیم درصد احتمال بده نشه من دیگه نمیتونم داغون شدن و فروریختنت رو ببینم. من میگم نمیتونم نمیتونم خودم رو واسه یه شکست دیگه آماده کنم . خدایا دل پوست پیازیم رو فقط میسپرم به خودت خودت هوای دل نازک نارنجی این بنده حقیرت رو داشته باش.:((

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۸
رومی زنگی

نظرات  (۸)

اره منم دیدمش:((((
منم تحمل ندارم 
خدا کنه تهش عالی باشه🤧
پاسخ:
ان شا الله تهش ما خشنود باشیم و نه چیزه ما رستگار باشیم خدا هم خشنود😅😩
فقط دق میدن من استرس نداشتم برا نتیجه میگفتم هرچی شد شد ولی انقد طولش دادن استرس گرفتم :/ خوبه دستگاه انجام میده وگرنه تا 31ام طولش میدادن
پاسخ:
این که دق میدن رو کاملا موافقم من که این همه به قول برادرم پیش کسوتم استرس دارم شما که جای خود دارین 
همینو بگو یه جوری طولش میدن انگار شق القمر میخوان بکنن همه چیز کامپیوتری وفلان اینا اونوقت این همه طولش میدن
هوووففف منکه میدونم یا فیزیو میارم یا پرستاری..نمیدونم چرا این وسط بینایی سنجی که حتما قبول میشدم نزدم!واقعا چرا؟
پاسخ:
باز حداقل میدونی چی میاری من فقط میدونم مردود نمیشم به احتمال زیاد چون با حماقت تمام با طناب یکی از آشناهامون رفتم تو چاه و دامپزشکی زدم ته ته 🤦‍♀️🤦‍♀️
خشنودی ما هم در نظر بگیره:)))
پاسخ:
God please consider our satisfaction,too.😅
مثلا پنلمو باز کنم جلوی ستاره زردت نوشته رسیدیم😍
پاسخ:
عززیزم دعا کن برام تیکی جانم ❤🌹💖😍😘
ان‌شاءالله همونی بشه که می‌خوای ^_^
پاسخ:
ممنونم ازت حواجانم دعا کن برام دخترگل:)))
ان شاءالله برای هممون همونی بشه که میخوایم و صدالبته به خیرو صلاحمونه..
پاسخ:
ان شا الله 
امروز ساعت 18 :/
پاسخ:
وووویییی آره برای همدیگه دعا کنیم .دو شب پیش نماز امام زمان خوندم خود خدا شاهده که ازش خواستم به تک تک کنکوری ها و شماها رو که تک تک نام بردم توانایی پذیرش نتیجه مون رو بده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی