رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

شباهنگام...

يكشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۲۵ ب.ظ

دیشب داشتم یه قسمت Grey's Anatomy می دیدم درست 2 دقیقه مونده بود تا تموم بشه که امیر در اتاقم رو بازکرد و اومد تو. به نشونه وای وای وای لبش رو گزید و بهم گفت: چرا نمیخوابی تو؟ pause رو زدم و با حاضر جوابی گفتم : خودت چرا نمی خوابی؟ که دیدم مظلوم شد گفت ذهنم مشغوله فکرم درگیره خوابم نمیبره گفتم چرا؟ موضوع چیه؟ گفت توی انتخاب رشته آزاد شک دارم نمیدونم بزنم یا نه یه رشته رو  ؟ از سر شب بالغ بر 10 بار این سوال رو از من مادر و پدرم پرسیده بود. گفتم امیر میزنم تو سرتا چرا اینقدر جو میدی آخه یه انتخاب رشته است دیگه. دوباره مظلوم شد و گفت اگه نمیخوای بخوابی بیا پیش من حداقل توی بالکن بشینیم هوا خوبه. در واقع خیلی خیلی کم پیش میاد که امیر تقاضا کنه بیا پیشم و اینا واسه همین با این که خوابم میومد بلند شدم رفتیم با هم توی بالکن نشستیم یه خرده سرچ کردیم واحدها و چارت اون رشته ای که شک داشت رو براش دراوردم و با هم بررسیش کردیم یه خرده خیالش راحت شد یه کم دیگه حرف زدیم و فال حافظ گرفتیم و خندیدیم ساعت 3 شد بند و بساط مون رو جمع کردیم و یهو گفت: مرسی که اومدی خندیدم و گفتم : خیلی خب حالا خودتو لوس نکن. 

+این فرایند کنکور و انتخاب رشته به نظرم جز فرسایشی ترین پروسه های عالم دسته بندی میشه که قشنگ روان آدم رو سمباده میکشه ://

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۱
رومی زنگی

نظرات  (۴)

واقعــا :)
پاسخ:
😩😔
+ لعنت بهش -_-
پاسخ:
خداشاهده که این حرف رو نمیزنم چون نتونستم حق خودم رو از کنکور بگیرم . اگه رتبه 1 میشدم هم همین نظرم بود. واقعا لعنت بهش 
قشنگ درکش میکنم :/ 
پاسخ:
عزیزدلم تازه امروز صبح میگفت تا 6 بیدار بوده و خودش هم سرچ میکرده :/
منم الان تو الویت هام شک دارم مث امیر 
کاش منم ی خواهر بزرگ تر داشتم مثل امیر😅😊
بی شک سال های پشت کنکوریم جز فرسایشی ترین و عجیب تربن سال های زندگیم بوده
پاسخ:
عزیزدلم 
من اونقدرها که فکر میکنی خواهر خوبی نیستم ولی حاضرت خواهرت باشم و هرکمکی از دستم برمیاد بهت بکنم بدون هیچ تعارفی عزیزم البته اگه قابل بدونی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی