رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

!intentions

يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۰ ب.ظ

امان از وقتی که آدم جوگیر بشه. من تا حالا از این رژیم های عجیب غریب نگرفتم . سال 95 که 12 کیلو وزن کم کردم ، یه خرده کم خوری کردم با ورزش نه چندان منظم البته الانم حدود یک ساله که روی همون وزن هستم تقریبا ولی پایینتر نتونستم بیام. یکی از دوستانمون دخترشون گفتن که یه رژیم پروتیین و پروتیین سبزیجات گرفته و 12 کیلو لاغر شدن و اینا مادر منم عاشق این رژیم های عجیب غریب گیر دادن به من که بیا با هم دیگه بگیریم این رژیمه رو! از صبح حال و حوصله هیچ کاری رو ندارم ضمن این که معده ام هم به طرزافتضاحی درد میکنه و کلا نابود شدم :( نمیدونم بتونم ادامه بدم یا نه ولی احساس می کنم بعضی وقتا اهدافی که حالا تو هر زمینه ای  واسه خودم تعیین می کنم افراطی ان و بعضی وقتا باعث میشن از خیلی جنبه های مهم چشم پوشی کنم و فقط مقصد رو ببینم که این در مورد مهمی مثل سلامتی شوخی بردار نیست و فکر کنم باید یه تجدید نظری روش بکنم.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۸
رومی زنگی

نظرات  (۲)

من مث سال قبل انگیزه برا کم کردن وزن ندارم نمیدونم انگیزهم کجا رفت اصن:/ 
هعییی:/ 
ولی عوضش دارمسعی میکنم همینطوری خودمو بخوام خخخخ ولی باز منِ ایده الم ی چیز دیگهس:)))
پاسخ:
من که کلا انگیزه چندانی ندارم با این که درشت ام و هرچی وزنم کمتر باشه خوش تیپ تر میشم :)
عزززیزم امیدوارم به ایده آل هات برسی نازنینم :))
فدای تو عزیزممم
پاسخ:
خدا نکنه عزیزدلم :* 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی