رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

گاهی وقتا...

شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۳۴ ق.ظ

مادرم دانشگاه شهید بهشتی درس خونده . از همون موقع که من پیش دبستانی بودم و مادرم دانشجو بود علاقه عجیبی به این دانشگاه داشتم . یه بار وقتی چهارم دبستان بودم مجبور شدم بعد از مدرسه با مادرم برم دانشگاه . مادرم من رو برد کتابخونه و کلی سفارش کرد که اینجا هیچ صدایی نباید از خودت و وسایت دربیاد منم خیلی آروم وسایلم رو دراوردم و تو یک ساعت و نیمی که مادرم کلاس داشت تقریبا همه تکالیفم رو تو سکوت و آرامش اونجا انجام دادم . بعد از اون همش با خودم فکر می کردم که منم یه روز میام اینجا درس میخونم . سال ها گذشتن و من ١٨ ساله شدم و کنکوری . دانشگاهی قبول شدم که به اعتقاد خیلی ها بهتر از شهید بهشتی بود اما من هنوز چشمم دنبالش بود . سال اول دانشگاه که تموم شد به  خاطر این که جلو بیفتم ترم تابستونی برداشتم و بالاخره موفق شدم ٦ واحد رو تو دانشگاهی که از کودکی آرزوش رو داشتم پاس کنم . از دوران راهنمایی  میلیون بار وقتی از اون بلوار که مسیر هرروزه ام بود بالا رفتم  نگاهم رو به دانشکده پزشکی دوختم تا بلکه روزی برسه که من دانشجوی اونجا باشم اما گاهی وقتا علی رغم میل باطنی مون  انگار یه اتفاقایی قرار نیست هیچوقت بیفتن . مثلا شاید قرار نیست من هیچوقت دانشجوی شهید بهشتی بشم . من راضیم به رضای خدا شاید قسمتم نبوده واقعا . 

 خالق خلاق من ، هوای روان پریشان و قلب شکسته من رو بیشتر داشته باش :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۰
رومی زنگی

نظرات  (۴)

یادمه رو تمام کتابای دوران راهنمایی نوشته بودم 
دانشجوی داروسازی شهید بهشتی:)
ولی ب قول تو انگار ی اتفاقاتی قرار نیست بی افتن
پاسخ:
آخی عزیزم. معلم های راهنماییم دکتر صدام میکردن :)
خدا واسه هیچ بنده ایش بد نمیخواد . ما هم تسلیم خواست و فرمانش هستیم دیگه 
۲۰ مرداد ۹۷ ، ۰۳:۰۷ آنیا بلایت
عزیزم :'( درک می‌کنم:'(
امیدوارم چیزای قشنگ‌تری توی یه دانشگاه دیگه امسال منتظرت باشه *-*♡♡
پاسخ:
خیلی ممنونم ازت آنیا جان منم آرزو میکنم تو هم به خواسته قلبیت برسی :)
ما واقعا از اینده خبر نداریم شاید ایندت جایی باشه که حتی خودتم فکرشو نکنی
پاسخ:
راست میگی تیکی جان اینطوری بهش فکر نکرده بودم.:)
من تمام سالهای تحصیلیم از ابتدایی عاشق نیروی انتظامی بودم جوری که دیگه همه ی همه میدونستن و قطعی مطمئن بودم پلیس میشم اما خب قسمت نیست :)
امیدوارم موفق باشی عزیزم هرجا که هستی و بهترینه و خواستته 
پاسخ:
جدی میگین؟ چه جالب. اما خب متاسفم که بهش نرسیدین 
خیلی ممنونم از آرزوی خوبتون :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی