رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

امام غریب، امام قریب

چهارشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۷ ب.ظ

اولین بار دو سالم بود که اومدم پیشت هیچی از اون زمان یادم نمیاد ولی با اسمت بزرگ شدم و مادرم همیشه تا به مشکلی میخوردم میگفت از امام رضا کمک بخواه کمکت میکنه. همیشه از عمق قلبم دوستت داشتم هنوز هم دوستت دارم . هنوز هم وقتی توی تلویزیون گنبد طلاییت رو می بینم دلم میلرزه و پر می کشه تا خود مشهد . آخرین بار دو سال پیش خدمت مقدست رسیدم اما اونقدر بی لیاقت بودم که سعادت حضور در بارگاهت رو پیدا نکردم . امام غریبم که از بچگی مایه دلگرمیم بودی مرهم این دل شکسته و زخمیم باش . کمکم کن بتونم صبر و توکل پیشه کنم و کم نیارم . 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۳
رومی زنگی

نظرات  (۲)

سلام و درود. فرخنده میلاد هشتمین اختر تابناک بر شما مبارک باد. آمین.[گل]
پاسخ:
ممنون . برای شما هم مبارک باشه . 
۰۴ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۴۴ :: فروردین ::
امام رضا که جاش تو دل تک تک ما هست... موندم چجوریه که اینهمه دوسش دارم..؟
پاسخ:
آره واقعا وقتی بهش فکر میکنم خیلی آرامش میگیرم ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی