رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

فکر کنم جناب عطار با منه ! چشم دیگه تنبلی نمی کنم :)

راستش قرار بود از اول تیر ماه یوگا رو شروع کنم ولی از اونجایی که هشتم تیر کنکور بود و من هفته آخر جوگیر بودم که یه وقت خدای نکرده آب تو دلم تکون نخوره دیگه نرفتم ثبت نامش هم آخرای ماه تا نهایتا پنجم ماه بعدش هست این شد که دیگه افتاد واسه این ماه . دیروز چند تا مهمون سوپر رودروایسی دار داشتیم و خب من و مادرم زیر و روی خونه رو تمیز کردیم و هلاک شدیم امروز زودتر از ساعت 13 نتونستم از جام بلند بشم شانس آوردم که اینجایی که میخواستم برم ثبت نام تا 6 باز هستن خلاصه ساعت 4 شال و کلاه کردم و رفتم اونجا و دیدم که زمانی که من در حسن و حسین رو روی خودم بستم و نشستم گوشه خونه غصه میخورم همه دارن میان از زندگیشون لذت میبرن و به فکر خودشون ان یه کم برای خودم ابراز تاسف کردم و رفتم ثبت نام کردم و از 2 مرداد شروع میشه اما دو روز در هفته است گفتم اگه بشه توی دو تا تایم و روزهای مختلف بنویسم که بشه چهارروز در هفته و کلک اضافه وزنم رو با ورزش و صد البته کم خوری بِکَنم این تابستون . البته ما هفته ای 3 بار هم حدود 1 ساعت پیاده روی می کنیم به اتفاق خانواده. با خودم فکر کردم که یه جلسه برم ببینم چه جوریاس اگه خوب بود و خوشم بیاد برم بکنمش 4 روز در هفته والا بهتر از تو خونه نشستن و فکر و خیال کردنه ، مگه نه ؟ 

+من تا حالا یوگا نرفتم نمیدونم اصلا چه جوریه ولی زیاد راجع بهش و اثرات شگفت انگیزش روی ذهن و بدن خوندم امیدوارم که برای من هم مفید باشه. 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۶
رومی زنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی