رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

اضطراب است اضطراب است اضطراب...

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۰ ب.ظ

یه سریال اینترنتی سفارش دادم .بعد کلی کش و قوس و این که راهتون دوره و فلان امروز صبح قرار شد پنج شنبه به دستم برسوننش . امروز عصر که رفتیم پیاده روی دیدیم توی آسانسور نوشته ان جلسه سالیانه ساختمون پنج شنبه صبح توی لابی  ساختمون :||| یعنی اون لحظه دلم میخواست بنزین بریزم سرم خودمو آتیش بزنم مگه بدشانس تر از من هم داریم ؟! تازه مادرم هم داره کلی به پدرم اصرار میکنه که پنج شنبه سرکار نرو و جلسه رو حتما شرکت کن . من ؟ دارم قالب تهی می کنم از استرس چون اصلا چیزی نیست که بتونم راجع بهش به پدرم توضیح بدم مادرم کامل در جریانه البته ولی من شروع کردم مکاتبه با پشتیبانی اونجا که سر جدتون نفرستین:(( ولی هنوز پیغام هام پاسخ داده نشدن دعا کنین که بتونم با اونجا تماس بگیرم و شیر فهم شون کنم که شنبه بفرستن کالای لعنتی ما رو . خلاصه که دعا منین موفق بشم باهاشون تماس بگیرم دارم از استرس میمیرم :(((

+(دقایقی بعد نوشت): آقا من موفق شدم باهاشون تماس بگیرم و خطر از بیخ گوشم گذشت ولی خدا میدونه که به خدا رسیدم تا این موضوع حل شد یه نذر کوچیک کردم بپرم برم اداش کنم تا تنور داغه ! 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۶
رومی زنگی

نظرات  (۸)

ان شالله که حل میشه عزیزم نگران نباش:)
پاسخ:
هوووف همدم جان دارم سکته میکنم سریال خیلی بدی هم نیستا Grey's Anatomy یه ولی خب پدرمه دیگه اگه بپرسه چیه ؟ چی باید بگم بهش :// 
گریز اناتومی که چیز بدی نداشت البته من فقط قسمت یکشو دیدم:))
پاسخ:
من سیزن 13 ش دارم تموم میکنم و سیزن 14 رو سفارش دادم . نه بابا واقعا اونقدرم چیز بد نداره ولی خب پدرمه دیگه:)))
نگران نباش ایشاالله حل میشه :)
پاسخ:
مرسی آرام جانم دعا کن دختر گلم برام 
ولی خب اره الان فکر میکنم مثلا اگه بابای منم بفهمه فیلم سریال زبون اصلیی میبینم یه فکر دیگه میکنه منم نمیتونم بگم بابا من قیافم به اونا نمیخوره:/
پاسخ:
همین دیگه دقیقا میترسم یه فکرای بدی راجع بهم بکنه :'(((
حقیقتا منم میترسم همچین فکری دربارم کنن:(
پاسخ:
همین دیگه مسئله این است تیکی جانم :((
حل شد عزیزم؟!
پاسخ:
بله حوا جانم خداروشکر تونستم باهاشون هماهنگ کنم که شنبه بفرستن ولی به خدا رسیدم تا حل شد :))
:))))خب حالا خوبه که حل شده
ولی اینقدراهم سخت نگیر،سریال سریاله دیگه،بشینین باهم نگاه کنید😅
پاسخ:
حتمااا یعنی سه بار میشینیم با هم تماشا میکنیم :))) بین من و پدرم یه دیواره یه دیوار فوق العاده ضخیم و بلند اهل اینجور کارا نیستیم با هم :)
سلام

میشه یه توضیح راجع ب این فیلمه بدی؟
ربطی به آناتومی داره یا نه صرفا یه اسمه؟
پاسخ:
سلام 
والا راستش فیلم نیست ١٤ سیزن سریاله . راجع به زندگی خصوصی اینترن ها و رزیدنت هاست ولی بیشترش تو بیمارستان میگذره . اصطلاحات پزشکی هم کم استفاده نمیکنن. صحنه های حال بهم زن هم داره که من کلا نگاه نمیکنم . 
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی