رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

به همین زودی دلتنگ شدم

سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۲ ب.ظ

خب عرض کنم خدمتتون که امروز تازه ١١ روز از کنکور میگذره ولی من به شدت دلتنگ درس خوندن ام ! واقعا فقط یک هفته استراحت کافی بود تا خستگیم در بره و تازه زیاد هم بود چون اصولا من مخالف تعطیلاتم اصلا و معتقدم باید جمعه ها رو یه هفته در میون تعطیل میکردن و توی تعطیلات هروقت از جلوی درمانگاه یا بیمارستان و اینا رد میشم میگم خوش به حال کسانی که الان شیفتشونه و مجبور نیستن کسالت تعطیلات رو تحمل کنن نمیدونم شاید هنوز درک درستی از کارکردن تو تعطیلات ندارم . یه سری از کتاب های نشر الگوم رو نگه داشتم چراش رو خودم نمیدونم هنوز ولی وقتی ورقشون میزنم لای ورقه هاش بوی تلاش میاد بوی ناامید نشدن بوی امید به آینده و تسلیم نشدن . آرزو می کنم که نه بیشتر از تلاشم و حقم فقط در حدی که تلاش کردم مُزدم رو بگیرم و همینطور برای همه کنکوری ها آرزو می کنم که نتیجه تلاش هاشون رو ببینن. 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۹
رومی زنگی

نظرات  (۵)

ان شاالله که میبینی نتیجه تلاشت رو رومیِ عزیزم :)
منم حوصله ام سر رفته . تعطیلی زیاد باعث شده بیش از اندازه بخوابم و بیشتر وقتا بی حوصله و کسل‌م:((
پاسخ:
مرسییی عزیزدلم 
آره واقعا تعطیلات به نظر من هم  خیلی کسل کننده است :/ 
نه نه نه نه !!! خخخ
من به نگاه کردن ترک دیوارم لذت میبرم اما درس خوندن نه !!!
اصلا مثل یه کابوسه برام!

برای خودت سرگرمی درست کن تا حوصله ت سر نره :))
مثلا نمد بخر جامدادی و کیف تبلت درست کن
بافتنی بباف
دستبند مهره دار درست کن
فیلم ببین
کتاب بخون
و...

همون جامدادی نمدی رو سرچ کن تو گوگل خودت میبینی چه چیزای قشنگ و ساده ای برای درست کردن وجود داره !

پاسخ:
عزززیزم باشه خب نخون دشواری نداریم که :)))
محدثه کتاب میخونم فیلم میبینم نقاشی و رنگ آمیزی می کنم با دوستام بیرون میرم اما هیچی جای درس خوندن رو نمیگیره توی حس مفید بودنی که به آدم میده 
ایشالا به اندازه ی تلاشات جواب نتیجه تو میگیری
دلت روشن باشه و بد به دلت راه نده :)))

پاسخ:
مرسی عزیزم . ان شا الله . نه به دلم بد راه نمیدم فقط صبرو تحملم کمه متاسفانه :)))
😒
بنام خدا سکوت میکنم
پاسخ:
عه ! تیکی جان چرا آخه ؟! :))
۲۰ تیر ۹۷ ، ۱۸:۰۱ سنجاق قفلی
سلام
وبلاگ قشنگی داری
دنبال شدی
پاسخ:
سلام . 
خیلی ممنون لطف دارین :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی