رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

بعضی روزها روز تو نیست!

جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۲ ق.ظ

متاسفانه یا خوشبختانه من به این موضوع اعتقاد دارم. مثل امروز که برای کلاسم خواب میمونم و به دلیل تنگ بودن وقت مجبور میشم آژانس بگیرم در صورتی که میخواستم با مترو برم و بگردم و صفا کنم . یا در ادامه توی مسیر برگشت اتوبوس اشتباهی سوار میشم و مسیری که باید بیست دقیقه طول بکشه یک ساعت و ربع توی گرما طول می کشه یا اینکه سر یه موضوع بیخودی با پدرم تند میشیم باهم و من همون لحظه پشیمون میشم که چرا اینطوری حرف زدم و میرم منت کشی و تمام روز خودم متوجه ام که زبون لعنتیم نیش داره انگار و ممکنه آدمهای دور و برم رو برنجونم و از این موضوع خودم هم می رنجم اما خب روز بد بده ! 

+امیدوارم توی زندگی همه تعداد روزهای بد به حداقل برسن. خوبیش اینه که روزهای بد تموم میشن خداروشکر . 

++It was just a bad day; take a deep breath and move forward

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۵
رومی زنگی

نظرات  (۲)

۱۵ تیر ۹۷ ، ۰۲:۱۱ آمانیتا موسکاریا🍄
سخت نگیر به هر حال این روزها هم جزیی از زندگین :)
البته امیدوارم روزهایی که روزت هستن از اون هایی که نیستن، بیشتر باشه :)
پاسخ:
آره خب واقعا جز لاینفک زندگی هستن 
مرسییی عزیزم منم امیدوارم همینطور باشه:)
متاسفانه :/

ولی آرزو روزهای خوب برات دارم :)
پاسخ:
مرسی عزیزم به همچنین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی