رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

من و دندان و دهان این چه حکایت باشد ؟!

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۲ ق.ظ
مادرم میگن من خیلی زود دندان درآوردم اگه اشتباه نکنم حول و حوش ٤/٥ ماهگی و میگن که به شدت از همون موقع روی بهداشت همون یکی دو تا دندان حساس بودن و حتی توی مهمونی هایی که به آخر شب ختم میشده مسواک من رو با خودشون می بردن تا من بدون مسواک نخوابم ! من هم از وقتی خودم رو شناختم یاد ندارم شبی رو بدون مسواک خوابیده باشم و مسواک زدن رو پیچونده باشم طوری که همه فامیل وقتی که کوچیک بودم تعجب میکردن از این موضوع . علی رغم همه این مراقبت ها خاطرم هست که وقتی برای اولین بار به دندان پزشک مراجعه کردم گفتن دندان های آسیای تو همگی از ابتدا سوراخ در میان و اگر زود پُر نشن پوسیدگی های عمیق پیدا میکنن :'((( و این بود سرآغاز رفت و آمدهای مکرر من به دندان پزشکی از سنین پایین و در یکی از همین مراجعات به پزشک ارتودنسی ارجاع دادن و ٤ سال هم درگیر ارتودنسی و ماجراهای خاص خودش بودم . خلاصه که رابطه من با دندان پزشک و مطب دندان پزشکی هیچوقت خوب نشد و هنوز هم خوب نیست . یک هفته ای میشه که دندان ٧ بالا چپ که پرکردگی قدیمی داره هر از گاهی درد میگیره و من با آب نمک و مسواک زدن های مکرر سعی در خفه کردن دردش دارم و امیدوارم تا کنکور برام دردسر جدی درست نکنه. چیزی که هنوز برام عجیبه اینه که من با این همه رعایت بهداشت دهان و دندان چرا این همه دردسر دارم و برادرم که هنوز با ١٩ سال سن گاهی یادش میره مسواک بزنه به گفته دندان پزشک خانوادگی مون اوضاع دندان هاش از من بهتره :'(((
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۳۱
رومی زنگی

نظرات  (۴)

به نظر من بزرگترین نعمت اینه که جنس دندونت خوب باشه.
من از دوران ابتدایی درگیر دندونپزشکیم و همچنان ادامه داره. دکتر من گفته هر دندونی که پر میکنم باید حتما روکش کنم وگرنه از روز اولش هم بدتر میشه:|
و ارتودنسی هم باید برم ولی اول باید عصب کشی و پر کنم:|||
بیا بخلم اصن-__-
پاسخ:
اومدم بغلت عزیزم :))) 
روکش من نکردم تا حالا البته در کمال تعجب دندون ٥ ام رو روت کانال کردم ولی فقط یک کانالش رو باز کردن و روکش نکردن 
واقعابزرگترین نعمت همین جنس خوب دندونه فکر کنم من اگه این همه مراقبت نمیکردم الان دیگه باید دندون مصنوعی میذاشتم :'(((
جالبه مام خیلی اب نمک استفاده میکردیم بعد یکی از استادامون که متخصص بود یکبار سرموضوع بهداشت دهان د ندان گفت تصور غلط عمومی از استفاده از اب نمک!نمیدونمم چرا
البته باز توی اسلایدایی که داشت به استفاده رقیق اب نمک اشاره کرده بود
پاسخ:
واقعااا؟! نمیدونم والا ! بالاخره یعنی خوبه اونوقت یا نه ؟! 
والا منم نفهمیدم خیلی تناقصه
ایشالله برم ترم بالاتر میگم😁
پاسخ:
ایشالا ما منتظریم ها خانم دکتر تیکی :)))
دندون ایشش :/
دندون درد وحشتناکه :(
پاسخ:
آره واقعا :/
خداروشکر گوش شیطون کر هنوز درد ندارم آنچنانی هر از گاهی تیر میکشه فقط :'((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی