رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

یه کم بیشتر کنکوریا رو درک کنیم !

چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۱۰ ق.ظ

یکی از اقوام نه چندان دورمون  دخترخانمیه ٩ ماه از من بزرگتر که دو ماه قبل ازدواج کرد ما از بچگی هم بازی بودیم و هم صحبت  ( ایشون خواهر همون گل پسری هستن که من علوم باهاش کار میکردم ). آخرین بار ٢ هفته قبل میزبان این خواهر و برادر و مادرشون  بودیم و دیشب دیدم که بهم تکست داده که میدونم درس داری و چیزی تا کنکور نمونده ولی میشه بیام خونه تون ناراحتم افسرده ام و . .. :'((( من یه کم تو نه گفتن ضعیف ام و به وضوح مشخص بود که داره از این نقطه ضعف من سو استفاده میشه :(( خلاصه با کلی قربون صدقه و ابراز شرمندگی از جانب من که نمیتونم میزبانش باشم موضوع فیصله پیدا کرد و آخر سر هم یه جواب خشک و خالی دریافت کردم که : وقتی تموم شد بهم بگو :|| یعنی فکر کنم بابت این که کنکور دارم ١٠ روز دیگه یه چیزی هم بدهکار شدم :'(( حالا مهم نیست چون بالاخره من خارج از قاعده دارم کنکور میدم و این برای خیلیا قابل هضم نیست ولی یه درخواست کلی دارم که تو این مدت یه کم هوای کنکوریا رو بیشتر داشته باشیم ؛ راه دوری نمیره ؛)))

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۳۰
رومی زنگی

نظرات  (۳)

ما بهتون افتخار میکنیم عزیزم!امیدوارم بقیه هم بتونن این رو درک کنن:)
پاسخ:
خیلی ممنون لطف دارین شما مریم جون :))
کار درستی انجام دادید
برای موفقیت تون دعا می کنیم
:)
پاسخ:
خیلی ممنون 
لطف می کنید :)
عزیزم عمه من سال کنکور پسر به همه اقوام گفت یکسال خونش نرن، اخرشم پسرش پزشکی قبول شد
خود مام یکسال هیچ جا نرفتیم تا نیان البته جز عید😅
خلاصه اینکه میخام بگم شعور واسه همه خوبه و درک کردن بیشتر از شعور!
پاسخ:
آره خب واقعا . من چون دانشگاه رفتم و درسم تموم شده عده کمی از اقوام میدونن که قراره کنکور بدم به خاطر همین اون عده کثیری که نمیدونن فکر میکنن دارم خودم رو میگیرم یا یه همچین چیزی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی