رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

عَجائب الافکار غَرائب الآثار !!

دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۲۳ ق.ظ

مادرم میگه این روزا عجیب غریب شدی یهو دارم باهات صحبت میکنم میری تو عوالم خودت بعد یهو از هپروت میای بیرون میپری میری از تو کتاب یه چیزی رو چک میکنی بعد صدات از توی اتاق میاد که بلند بلند داری به خودت میگی اون چیزی که یادت رفته بود . واقعا حق داره مادرم این روزا یه مدل عجیبی شدم مثلا چند روز پیش که رفته بودیم پیک نیک هر مگسی که از کنارم رد میشد با خودم میگفتم : خب این جز جمعیت فرصت طلبه ، تنفس نایی داره ، همولنف داره ، چشم مرکب داره ، جز پرواز کننده هاست و ... سرمو بالا میکردم می دیدم زیر سایه درخت چنار نشستیم و هزار و یک نکته از نهان دانگان و فلان و بهمان میومد تو ذهنم و حتی یه دختر بچه ٥ ساله که باهامون بود رو نگاه میکردم یادم میومد که تا حدود ٥ سالگی هم مغز استخوان های بلند و هم پهن گلبول قرمز می سازن یا مثلا این دختر بچه حدود ٢ میلیون تخمک نابالغ از دوران جنینی داره که در مرحله پروفاز ١ متوقف شدن و موقعی که به خودم میومدم میدیدم ٩٩٪ افراد حاضر تو پارک ( که ١٠-١٢ روز دیگه  قرار نیست کنکور داشته باشن) فارغ از حشره و بازدانه و نهان دانه و مغز زرد و قرمز دارن لذت میبرن از طبیعت پاک و سبز بهار اونوقت من نشستم دارم به چه چیزهایی فکر میکنم :)))

+ نفس های آخره... شدیدا محتاج دعا های سبزتون هستم 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۸
رومی زنگی

نظرات  (۴)

عزیزم 😍
قشنگ زیست رو مرور کردیا 👌🏻🧐

ولی نگاه جدایی از کنکور ؛
کلا هر قدر دانش آدم بیش‌تر میشه نگاهش علمی تر میشه 😊
برا همینه ادمآی اهل علم نگاهشون به اطراف خیلی متفاوت تر هست 🙃

موفق باشی 😘😘😘
پاسخ:
:))) سمانه آخه وسط پیک نیک جای زیست دوره کردنه آیا ؟؟!!
مرسیی عزیزدلم ان شا الله که تو هم به خواسته دلت برسی :**
الهی :) دیگه چیزی نمونده :)
خیلی خیلی موفق باشی ^_^
پاسخ:
مرسی حوا جانم 
قربونت برم ممنون :***
عزیزم:)) چقدر با نمک من که خوشم میاد از این جور مرور کردن ها  :))
تموم میشه موفق میشی عزیزم:) 
پاسخ:
مرسی عزیزم منم حوصله ام سر میره اگه هی بخوام کتاب رو ورق بزنم باز اینجوری حداقل بهتره :)) 
ان شا الله که خوب تموم بشه و بتونم سرم رو بالا بگیرم همدم جان 
۲۸ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۳۰ آمانیتا موسکاریا🍄
عنوان عالی بود:)
میگذره دیگه، نه؟ ان شاء الله موفق باشی رومی جانم;)
محتاجیم...
پاسخ:
مرسی :)) با الهام از تحفه النظار غرائب الامصار :D
I hope so :((تو هم موفق باشی عزیزدلم:***

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی