رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

دل مترسان ای برادر گرچه ورطه هایل است

جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۵۵ ق.ظ

برادرکم آزمون سنجش ١١ خرداد رو واقعا خراب کرد طوری که درصد دورقمی یکی دو تا داشت حتی عمومیا رو هم واقعا بد زده بود :'(

کارنامه اش رو هنوز که هنوزه به پدرم نشون نداده. اصولا بچه توداریه از بچگیش هم همینطوری بود ولی من کاملا متوجه میشم که خیلی بی انگیزه شده و هیچ دل و دماغی واسه درس خوندن نداره. خیلی نگران آینده اش ام ولی هرچی هم سعی میکنم بهش انگیزه بدم و تشویقش کنم چندان موثر نیست . عمده ترین اشکالش هم از نظر من اینه که زیادی خوش بینه و هنوز به بی رحمی کنکور پی نبرده با این که جلوی چشماش من پارسال با رتبه ٣٥٠٠ هیچ جا قبول نشدم ولی نمیدونم واقعا منتظر چیه . درست دوهفته تا کنکور زمان باقیه ولی آقا داداش ما دنبال برنامه ریزی واسه تفریح و در و بیرون تو هفته بعد از کنکوره :(( .

+ دوستانی که برادر دارن ممنون میشم اگر تجربه مشابهی داشتید منو راهنمایی کنید . 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۵
رومی زنگی

نظرات  (۲)

من خواهرم دقیقا مثل برادرته اصلا به حرف من گوش نمی‌ده من دائما براش از تجربیات و اشتباهات سال پیشم میگم اما کو گوش شنوا:( 
ان شالله که برادرت ازمون بعدیش رو خوب بده دیگه چیزی نمونده امیدوارم به حرفای خواهر خوبش گوش بده و از این دو هفته خوب استفاده کنه :)
پاسخ:
واقعا کو گوش شنوا ؟! کار خودشونو میکنن. 
مرسی عزیزم خوبی از خودته من فقط دلم میخواد نتیجه بگیره و یه وقت خدای نکرده سرخورده نشه :((
من کنکور داداشمو یادم نمیاد(ینی یادم میاد کی بود ولی خب من اصلا توفاز کنکوراین حرفانبودم)
ولی همینومیدونم خیلی واسش کم گذاشتیم:(خداخودش کمکش کنه:'(
پاسخ:
عززیزم ان شا الله که بخیر میگذره تیکی جان 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی