رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

امان از جوگیر شدن!!

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۲۰ ب.ظ

امروز از صبح که بیدار شدم حوصله هیچ کاری نداشتم تا ظهر جز اندک مقدار تاریخ ادبیات هیچی نخوندم . نبودن مادرم هم مزید بر علت بود . نهار رو خوردم و دیدم اینجوری نمیشه .خلاصه که جوگیر شدم و گفتم یه کم آشپزخونه رو جمع کنم شاید حالم جا اومد رفتم تو آشپزخونه و با کوهی از ظرف روبرو شدم تقریبا پشیمون شدم و با اینکه از چیدن ظرف تو ماشین متنفرم (چون همیشه تا آرنجم پلو خورشتی میشه ) گفتم میذارم تو ماشین که یه کم اینجاها خلوت بشه بعد بقیه کارا رو می کنم . در ماشین رو باز کردم و دیدم خالی کردن ماشین خودش پروژه است (مدیونین اگه فکر کنین من تنبلم:))منصرف شدم و گفتم میشورم همه رو اینطوری کمتر وقتم گرفته میشه. خودم باورم نمی شد که تو 20 دقیقه اون همه ظرف رو شستم. بعدش تصمیم گرفتم حلوا درست کنم . دستورش رو از اینترنت گرفتم و موادش هم همه رو داشتیم یه 40-45 دقیقه ای طول کشید و آماده شد ولی برگشتم و دیدم روی کانتر آشپزخونه پر از آرده و دیدم مادرم اگه برگرده این صحنه رو ببینه قطعا زنده ام نمیذاره ! و شروع کردم n تا ظرف و قابلمه ای که کثیف کرده بودم رو شستم و برای برادرم افطار آماده کردم و شد افطار .هنوز نشستم سر درسو به شدت عقبم سر یه جوگیر شدن ساده! تازه مادرم هم وقتی برگشت کلی از تمیز کاریام ایراد گرفت و تو ذوقم زد:(( البته از حلوام تعریف کردها ! 

+نتیجه اخلاقی: هیچوقت تاکید میکنم هیچوقت جوگیر نشین یهو به خودتون میاین میبینین همه کارا رو کردین جز اونی که در ابتدا قرار بود انجام بدین :((

+عید فطر رو پیشاپیش به روزه داران عزیز تبریک میگم (من که قسمتم نشد و فقط 12 روز روزه گرفتم) 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۳
رومی زنگی

نظرات  (۵)

+ نمیشه ولی :|
+ عیدت مبارک عزیزم :))
پاسخ:
+آره میدونم خودم بارها و بارها تو دامش افتادم ؛) ولی گفتم بگم باشد که پند گیریم :) 
+ عید شما مبارک باشه خانوم پاک و رستگار. خیلی التماس دعا :***

۲۳ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۵ آمانیتا موسکاریا🍄
عیدت مبارک:)))))
پاسخ:
عید شما هم مبارک آمانیتا جان :)))
البته عید واقعی اون روزیه که ببینیم پزشکی قبول شدیم به امید خدا موفق باشی خانوم :**
عیدت مبارک عزیزم:*
پاسخ:
عید تو هم مبارک نلی جانم :**
خخخخ مامانت چقدر شبیه مامان منه:))
عیدت مبارک عزیزم 🤗
پاسخ:
:)))) مامانا شباهت های اساسی با هم دارن فقط تو بعضی جزییات تفاوت دارن 
عیدت خیلی مبارک همدم جانم :***
۲۵ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۱۱ آمانیتا موسکاریا🍄
وای چه عالی گفتی :)
حرف خودم رو به خودم گفتی :دی
یادم رفته بود :دی
پاسخ:
:)))
به امید دیدار اون روز عید واقعی در آینده ای نه چندان دور 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی