رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

خود حال دلم چگونه گویم؟

يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۲۸ ق.ظ
اصل حال دلم خوب نیست و من حتی متوجه نمیشم چرا ؟ همه چیز سر جای خودشه و من هنوز هم نمیدونم که چرا  همینطور که نشستم و توی افکارم غرق شدم یهو خیس عرق میشم از ترس یه سری فکر و خیال. خیالاتی که ٩٩٪ شون شاید هیچوقت به وقوع نپیوندن اما انگار مأموریت دارن که حال منو پریشون کنن . در واقع من توی کنترل افکارم یه کم ضعیفم و فکر میکنم همین داره کار دستم میده . باید دخترک مضطرب درونم رو آروم کنم و بهش اطمینان بدم که همه چیز درست میشه .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۰
رومی زنگی

نظرات  (۱)

۲۰ خرداد ۹۷ ، ۰۳:۴۴ مداحی جدید
همه چی درست میشه ! 
پاسخ:
ان شا الله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی