رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است 2

سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹ ب.ظ

به سرعت برق و باد دومین شب قدر هم از راه رسید و من هم مسافرم هم در کل شرایطی که باید رو ندارم برای دعا کردن . تنها کاری که ازم براومد این بود که چند لحظه تمرکز کردم و با خدا صحبت کردم اما همون برای سبک شدن ذهنم کلی کافی بود . گاهی فکر میکنم چقدر قلبم تیره شده که حتی لیاقت دعا کردن هم ندارم . التماس دعا از همه دوستان نازنینم . 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۵
رومی زنگی

نظرات  (۱)

۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۸ بانو شهریوری
چقد قشنگ گفتی قلبت تیره شده ...

منم حس میکنم خیلی از خدا دور شدم که حتی زبونم به دعا کردن نمیچرخه :)
پاسخ:
ممنون . واقعا همین حس رو دارم ولی دلیلش رو متوجه نمیشم 
خیلی سخته واقعا :'(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی