رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

همی رویم به شیراز با عنایت بخت

دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۴ ب.ظ

اولین و آخرین بار وقتی یک سال و سه ماهم بود رفتم شیراز الان بعد چندین و چند سال بالاخره جور شد و توی راه شیرازم . اینقدر برای دیدن این شهر دوست داشتنی هیجان دارم که خدا میدونه . 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۴
رومی زنگی

نظرات  (۶)

بیا خونمون *_*
پاسخ:
ای جانم حوا جان شما شیرازی هستین ؟ نمیدونستم ! فدای قلب مهربونت بشم من خیلی فرصت کمه عزیزدلم . همین که دعوتم کردی یک دنیا برای من ارزشمنده :***
عزیزم ^_^
خب بعداً من میام خونه‌تون :))
پاسخ:
ای جانم تشریف بیار عزیزدلم قدمت سر چشم ما :))  :**
سفرت به خیر اما تو و دوستی خدا را 
برسان سلام ما را 
به جناب خواجه حافظ که لسان غیب باشد و غزل های لطیفش برده هر دم دل مارا
به همان مرد نکونام استاد سخن  سعدی که نمیرد هرگز 
شاهچراغ و بازار وکیل و موزه ی پاریسش 
غار چاه دختر و دروازه ی قلعه بندر و رکن آبادش 
خب دیگه به همه جاش سلام برسون دیگه قافیم نمیاد:)) 😀
خوش بگذره عزیزم:)

پاسخ:
چشم همدم جان عزیز وبا احساسم سلامت و بزرگیت و مهربونیت رو هرجا که رفتم میرسونم نازنینم :****
واااای*__*
خوش به حالت، جای منم برو سراغ حوض آرزوها:)
پاسخ:
عززیز دلم چشم فرصت خیلی کوتاهه ولی حتما . فقط نمیدونم کجاست نلی جانم بگی کجاست میرم حتما 
تو آرامگاه سعدیه:))
پاسخ:
نلی جانم رفتیم امروز کلی برات آرزوهای خوب کردم و از هر دو شاعر شیرازی خواستم برای تو و همه کنکوریهایی که میشناسم بهترین رقم بخوره 
یه دنیا ممنون عزیزم:****
انشاالله امسال به رزوی قشنگت برسی*__*
پاسخ:
خواهش میکنم کاری نکردم که 
آرزو میکنم تو هم امسال به آرزوت برسی نازنینم :***

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی