رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است 1

دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۰۶ ق.ظ
امروز به دلایل نامعلومی از صبح تا عصر درگیر یه مسمومیت وحشتناک بودم که امونم رو بریده بود سردرد و حالت تهوع . اینقدر بیحال بودم و روز و شبم رو گم کرده بودم که تا عصری فکر میکردم فردا شب شب قدره و از اونجایی که فردا مسافرم و کلی کارام مونده بود فقط تونستم ٢٠ فراز از جوشن کبیر رو بخونم و هیچ کار دیگه ای مختص شب قدر نتونستم انجام بدم . طاعات و عبادات همگی قبول باشه . 
+ خیلی النماس دعا از همگی . 
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۴
رومی زنگی

نظرات  (۳)

ان شالله که زودتر حالت خوب شده عزیزم مراقب خودت باش:((
دعا گوییم التماس دعا:)
پاسخ:
قربانت همدم جان . چشم سعی میکنم بیشتر مراقب باشم :**
محتاجیم به دعا عزیزدلم 
ان‌شاءالله همیشه خوب باشی عزیزم
پاسخ:
مرسی حوا جانم . :*
شاید سردی ات شده بوده، چای نبات با فلفل بخور.
خوب شی:)
التماس دعا 
پاسخ:
ممنونم آرام جان بهتر شدم خداروشکر 
محتاجیم به دعا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی