رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

وات دِ هِل ایز رانگ ویث یو ؟!!!

جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۲۵ ب.ظ

امروز آزمون جامع یکی مونده به آخر سنجش بود و من راضی بودم در مجموع از آزمون اما نمیدونستم درس ناقلای ضریب ٤ ای رشته تجربی ( زیست ) یواش یواش تو وجودم رخنه کرده تا یار قدیمی و گرمابه گلستان منو(ریاضیِ جان) به تاراج ببره :// ریاضی که نقطه قوت من بوده همیشه تو این آزمون درصدش به ٤٠ هم نمی رسید:'(( البته حالا باید ببینم ترازم چطور میشه ولی خب آخه بهر حال دیگه 

 من ترتیب دفترچه رو به این صورت میزنم که اول زیست بعد شیمی بعد فیزیک آخر سرم ریاضی یعنی دیگه جنازه ام هم به درس جان جانانم نمیرسه در واقع :// امروز متوجه شدم تو آزمون هایی که تو خونه از خودم میگیرم باید به این نکات بیشتر دقت کنم 


 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۱
رومی زنگی

نظرات  (۳)

ریاضیِ سنجش کلاً دور از کنکور بوده توی این دو آزمون
پاسخ:
بله انگار. من که سریع انگشت اتهامم سمت خودمه اما زمزمه هایی که تو حوزه میشنیدم بچه ها میگفتن یکی دوتا تست بیشتر نتونسته بودن بزنن انگار 
خداروشکر که راضی بودی از آزمون  عزیزم ان شالله کنکورت بهترین آزمونت باشه :*
پاسخ:
مرسی همدم جانم 
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۵۶ :: فروردین ::
الهی که موفق باشی عزیزم :)
پاسخ:
خیلی ممنون . :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی