رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

لبریز از احساسات متناقض...

رومی زنگی

٢سال قبل بعد از از دست دادن م.ژ  نازنین خیلی داغون شده بودم زندگی برام هیچ معنای قابل قبولی نداشت و فقط با کلاس های درسی که از ٨ صبح تا ٨ شب بود سعی داشتم خودمو توی درس غرق کنم تا شاید کمتر احساس کنم که چه بلایی سرم اومده . توی اون دوران یادمه خیلی کم میخوابیدم چیزی حول و حوش ٢-٣ ساعت در شبانه روز و همون هم با کابوس از خواب می پریدم . دو سه ماهی گذشت و من دیدم دارم واقعا مریض میشم . علی رغم مخالفت والدینم رفتم پیش روان پزشک . تشخیص افسردگی و اضطراب دادن و برای خوابم هم قرص دادن که گفتن یک ماه بخور خوابت که منظم شد دیگه نخور ( البته قرصی که دادن آرامبخش نبود فقط سیکل های شبانه روزی رو تنظیم میکرد مشابه کاری که به طور فیزیولوژیک ملاتونین تو بدن انجام میده ) . من اون قرص رو خوردم یک ماه و تا همین یکی دو ماه پیش خوابم خیلی خوب بود مثلا از ١٢ میخوابیدم تا ٦/٥-٧ صبح و کاملا سرحال بودم اما امان امان که دوباره خوابم به هم ریخته بدجووور و هرچی بیشتر به خودم فشار میارم که بخوابم کمتر موفق میشم به طوری که الان تو ٤٨ ساعت گذشته ٦ ساعت خوابیدم و اونم تازه توی روز بوده نه شب  و خب این فاجعه است و جالبه که هرچی بیشتر در باره خواب و این که خواب شب بهتر از روزه و ... مطالعه میکنم شب ها بدتر خوابم میبره و بهتر بگم اصلا خوابم نمیبره . کلا شب ها تمام مغزم پُره پُر از فکرهای مختلف پر از خیال پردازی های جورواجور و گاهی پر از غصه ؛ غصه قصه هایی که اطرافم داره میگذره و متاسفانه حقیقت دارن و همه اینها نمیذارن من یه خواب راحت و آسوده داشته باشم . 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۱
رومی زنگی

نظرات  (۶)

۱۱ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۴ آنیا بلایت
فکر کنم سه ماهی میشه که کلا ساعت ۵ و ۶ صبح به زور میخوابم و بعدشم تا ساعت ۱۰ صبح خوابم و کل روز کسلم ... اما یکی دو روزه خودم رو با ورزش کردن دارم خسته میکنم که حداقل شب کنکور تا ۶ بیدار نبوده باشم... 
:'(
پاسخ:
آقا خیلی بده اینطوری به قول برره ایا قبیل نبید :'(((
چه بد و چه وحشتناک نمیدونم دلیلش اضطرابه نزدیکیه کنکورهست یانه منم یه مدت نزدیکای کنکور ریختم بهم
بهتره با روانپزشکت درمیون بذاری و پشت گوش نندازی، شاید عواقب بدی داشته باشه
پاسخ:
راستش الان برام سخته رفتن پیششون  اون قرص رو دارم اما میترسم سرخود شروع کنم 
چقدر این حال و روز آشناست برام  ....
پاسخ:
:'((( مویرگ های چشم چپم همش قرمزه 
آرامش رو ارزومندم :)
پاسخ:
ممنونم آرام جان . 
سلام  خانم رومی زنگی...
خوبین؟؟!
راستش فکر زیادی که گفتین خودش ضد خواب..من وقتی شب ها اینطوری میشه اعدادرو تو ذهنم تصور میکنم یعنی تصویر اعداد رو بعد برعکس شروع به شمردن می کنم ،این طوری ذهنم منحرف میشه و بعد هم بیشتر اوقات می خوابم...یه راه دیگه هم گوش دادن تلاوت قرآن که خودش باعث آرامش و خواب میشه اینو هم امتحان کنید...
بنظرم منم سرخود نخور

مرسی از لطفت😍
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی